Aviseringar
Rensa alla

Utslängd deluxe


Ämnesstartare

haha jag känner bara att jag måste skriva av mig om detta..

Träffade en kille i julas, vi hade sex sen snacka vi en del.. träffades igen och hade sex.. sen snackade vi knappt på 3 månader men fick nyligen kontakt igen! så igår va vi båda ute och festade på olika håll.. vi messade och bestämde att vi skulle ses.. jag vet att han bara vill ha sex och jag vill bara ha sex.. men detta tar ändå priset.. vi åkte hem till honom och hade bra sex sen vid halv 5 på morgonen skulle han "ut med sin hund" och jag var ju bara tvungen att följa med.. så efter 2 min kommer han på att han glömt sin mobil, säger han ska komma tillbaka istället ger han min väska till brevbäraren, stänger av mobilen så där står jag helt dumpad kl halv 5 på morgonen, ingenstans att ta vägen! Vi har ändå "kännt" varandra så pass länge och han känner min kompis plus en annan kompis pojkvän..

hur kan man bara göra något sådant?!
Jag är för snygg för honom säger många också så drf förstår jag inte hur man kan slänga ut någon.. haha men idag känns d både lite förödmjukande och skrattretande.. någon som varit med om samma sak?!


   
Citera
Ämnesetiketter

Hahaha, förlåt men fy fan vad iskallt.

Lily89:

Jag är för snygg för honom säger många

Så att vara snygg skulle vara till en tröst? Vad gör det ifall du är helt tom i bollen annars?


   
SvaraCitera

hahahaha... du hade också skrattat om det hade hänt nån annan[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Hahaha, förlåt men fy fan vad iskallt.

haha jaa helt sjukt. Aldrig hänt mig tidigare!!! men denna killen är verkligen störd och d e drf jag kan skratta eftersom d egentligen inte förvånar mig..

enhimmelskdrog:

hahahaha... du hade också skrattat om det hade hänt nån annan

hahaha jag skrattar faktiskt åt d själv :).. för d e så sinnessjukt kallt och elakt att lämna någon halv 5 på morgonen, fortf ganska onykter.. spec när jag ändå trodde vi va "vänner"..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

massgrav:

Så att vara snygg skulle vara till en tröst? Vad gör det ifall du är helt tom i bollen annars?

Jag e inte tom i bollen! visst var jag naiv.. kände ju på mig när han sa att jag skulle ta me mig mobilen, ta på mig min jacka och att han skulle hämta sin mobil att d stämde inte.. jag sa själv "nu kommer du låsa mig ute".. men som sagt tänker inte tvinga mig kvar heller.. d va ändå skönt att vakna upp i sin egen säng, skönt att få lära sig vem han verkligen är... ångest över alla sms jag skickade efteråt när jag stod utanför o frös bara haha


   
SvaraCitera

Lily89:

hahaha jag skrattar faktiskt åt d själv :).. för d e så sinnessjukt kallt och elakt att lämna någon halv 5 på morgonen, fortf ganska onykter.. spec när jag ändå trodde vi va "vänner"..

kommer ni ses igen? [cute] isåfall kan ju du dissa honom på något kallt sätt! revenge ftw[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kommer ni ses igen?

Inte om jag får bestämma 🙂 tror fan inte han vågar träffa mig efter detta heller.. men iofs för att hämnas, d låter inte dumt 😉

enhimmelskdrog:

isåfall kan ju du dissa honom på något kallt sätt! revenge ftw

JA fan 😀 d låter riktigt kul.. kom med förslag på hur man kan hämnas! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...slampa


   
SvaraCitera

hahhaha. dagens manspris är vunnet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

...slampa

Käften :O

Budolicious:

hahhaha. dagens manspris är vunnet

haha men det kan fan inte va en normal grej att göra så?! dom flesta har ändå vett i huvet och tänker på lite fler än sig själv..


   
SvaraCitera

Lily89:

haha men det kan fan inte va en normal grej att göra så?! dom flesta har ändå vett i huvet och tänker på lite fler än sig själv..

hahah, givetvis är det inte normalt. Han måste ju vara skönast i sverige.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skrattar åt det för att du är helt dum i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guzen Von Kuruzen:

du skrattar åt det för att du är helt dum i huvudet

Nej jag skrattar åt d för att må bättre :S.. hade jag tagit d helt allvarligt och varit ledsen hade d bara varit slöseri.. jag är inte ledsen för jag gillar inte ens killen mer än till sex.. hade d varit någon jag tyckte om hade jag brytt mig.. d ändå jag känner e hur man kan behandla någon så, men d säger rätt mkt om honom.. inte mig..


   
SvaraCitera

haha. lite roligt. fast han var ju störd


   
SvaraCitera

pwnd


   
SvaraCitera