Aviseringar
Rensa alla

Uttråkad


Ämnesstartare

patrick bateman:

Ah okej 🙁 hoppas du kryar på dig snart då och kan ha lite roligt igen 🙂

Haha nää går på gymnasiet. 

Jaa 🙂
Ah, dumt att du valt en sån tråkig inriktning då 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Jaa 🙂
Ah, dumt att du valt en sån tråkig inriktning då 🙁

Haha, ja det är dumt. Jag går helt fel inriktning för mig men inte mycket att göra åt saken nu Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, ja det är dumt. Jag går helt fel inriktning för mig men inte mycket att göra åt saken nu Galen

Man kan väl byta? Det gjorde min bror, först gick han på något fotbollsgymnasium, men då han inte kände någon i den staden så flyttade han tillbaks och gick på gymnasiet hemma ist.


   
SvaraCitera

Mycket glad Blev lite förvånad hur spännande det var.. med tanke på vad det handlade om.. Hade lätt sett filmen om den kom ut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Man kan väl byta? Det gjorde min bror, först gick han på något fotbollsgymnasium, men då han inte kände någon i den staden så flyttade han tillbaks och gick på gymnasiet hemma ist

Jo det går fast inte nu, jag har bytt innan och går tredje året nu, tar studenten till våren Galen Fotbollsgymnasium låter coolt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Mycket glad Blev lite förvånad hur spännande det var.. med tanke på vad det handlade om.. Hade lätt sett filmen om den kom ut!

hahaHjärta Hade jag nog nästan också gjort.

patrick bateman:

Jo det går fast inte nu, jag har bytt innan och går tredje året nu, tar studenten till våren Galen Fotbollsgymnasium låter coolt Tumme upp

Aha, haha, coolt att ta studenten egentligen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Aha, haha, coolt att ta studenten egentligen.

Haha Galen jo lite coolt men läskigt och nervöst med! Är så gammal Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha Galen jo lite coolt men läskigt och nervöst med! Är så gammal Gråter

Du börjar ju bli Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hämta (1)_1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså nä nu blir jag arg för att ingen lägger upp någon bild eller så 🙁


   
SvaraCitera

hello-is-it-meme-youre-looking-for.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ah då förstår jag om du är uttråkad 🙁 Är du hårt sjuk?

Hm. Har mycket med den sociala inriktningen jag går. Vi koncentrerar oss på typ sociala arbeten, snackar mycket om lagar som finns och vad man får och inte får göra och vad allt innebär osv. Skit tråååkigt! Gråter

ush socialt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
hello-is-it-meme-youre-looking-for.jpg

han var inte ens snygg.


   
SvaraCitera

Shuzz:

han var inte ens snygg.

Tänkte faktist inte "nu ska jag lägga upp nån bild på någon kille som Shuzz tycker är snygg!" .. lovar Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Tänkte faktist inte "nu ska jag lägga upp nån bild på någon kille som Shuzz tycker är snygg!" .. lovar Ledsen

det borde du gjort GråterIcke!


   
SvaraCitera