Aviseringar
Rensa alla

Uttseende eller personlighet


Ämnesstartare

Tjaa har nåra kompisar som e typ snyggare äm mig o e typ lite lak på de.  För när ntjejrna betysätter uttseendet så e dem typ snygga men är de uttseende eller personligheten som lockar till tjejer vill ha svar rak på sak gärna av nåra expeter!


   
Citera

Det ena behöver inte utesluta det andra.


   
SvaraCitera

Båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt sätt att misshandla det svenska språket med "irrationella" grammatiska akrobatkonster, får både mig och Horace Engdahl att gråta blod, gör att jag inte tror att tjejer överhuvudtaget har ork att läsa igenom den text du skickar utan att få huvudvärk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utseendet betyder mycket. Bara idioter påstår annat. Även om personlighet betyder mycket så är utseendet viktigt om inte viktigare. Nu säger jag det själv för jag inte är så petig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

imafckprick: Ditt sätt att misshandla det svenska språket med "irrationella" grammatiska akrobatkonster, får både mig och Horace Engdahl att gråta blod, gör att jag inte tror att tjejer överhuvudtaget har ork att läsa igenom den text du skickar utan att få huvudvärk.

kom igen nu. säg inte att du inte log åt "e typ lite lak på de".

horace Hjärta


   
SvaraCitera
reben

båda


   
SvaraCitera
torg1

båda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tregge. Det finns inte ett precis utseende heller ej någon precis personlighet. Ntjejrna bör gilla den man är‗, så man ser ut och så man är. Enklaste tillvägagångssätt är att vara som man är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Båda


   
SvaraCitera

banna honom


   
SvaraCitera

Danne_cars: gärna av nåra expeter!

Ja för några experter (som jag antar att du menar) hittar du här på forumet!..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ginnungagap:
kom igen nu. säg inte att du inte log åt "e typ lite lak på de".

horace Hjärta

🙂


   
SvaraCitera

Utsidan ger insidan en chans. Sen beror det lite på mognad också,många unga tjejer går extremt mkt på utseendet.  Men det som lockar är cash och hur bra socialt  man funkar som person 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förmåga att kontrollera andra människor, lansera ett stort företag etc


   
SvaraCitera