Aviseringar
Rensa alla

Utvisa alla icke-vita!


Ämnesstartare

meija_s:

meija_s F
I dag 15:12

Så ni bryr er inte att den etniska svensken inte finns om 20 år? All icke vit invandring gör att etniska svenskar förr eller senare dör ut med den invandring vi har nu så tar det inte lång tid.

Det är folkmord inse det. Det som sker mot den svenska befolkningen är folkmord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här får ni lite information om vad som kommer hända Sverige och vad som händer!


   
SvaraCitera
time
 time

Elise89:

Så ni bryr er inte att den etniska svensken inte finns om 20 år?

Elise89:

All icke vit invandring gör att etniska svenskar förr eller senare dör u

Jag förstår verkligen inte det här argumentet, för jag hör det från folk som är seriösa också. Menar ni alltså på fullt allvar att alla "äkta" svenskar kommer sluta knulla och föröka sig för att det finns fler mörkhyade på gatorna?

Liksom. Va? Dö ut?


   
SvaraCitera

FrankSpank:

noggers

men va, hur kom glass in i bilden [confused]


   
SvaraCitera

Ofta frank och elise gjorde ett konto här bara för att skriva i den här tråden.

Blivande_japan:

noggers

men va, hur kom glass in i bilden

mums


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men va, hur kom glass in i bilden

frågar mig själv samma sak


   
SvaraCitera

pendu:

frågar mig själv samma sak

verkar inte som vi får ngt svar! [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elise89:

Så ni bryr er inte att den etniska svensken inte finns om 20 år?

Nej. Att olika raser ska bevaras som dem alltid har varit finns det ingen anledning till. En ras kan inte känna smärta eller glädje, det är varje enskild individ som gör det. Jag skiter fullständigt i det stora hela, om de som bor här i Sverige om 100 år fortfarande är vita och har blå ögon. Vad spelar det för roll? Livet handlar om att vara lycklig, inte att ha vit hy.


   
SvaraCitera
Weilyn

djurrättaren:

om de som bor här i Sverige om 100 år fortfarande är vita och har blå ögon. Vad spelar det för roll?

Mörk hy är inte anpassad efter vårt klimat. Fast i och med växthuseffekten, så kanske...

Weilyn - Skriver berusat svammel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weilyn:

Mörk hy är inte anpassad efter vårt klimat.

Nej det är det inte, men om bara mörkhyade får barn med varandra så kommer människorna fortfarande vara mörkhyade om 100 år. Det tar många generationer innan någonting sådant förändras.


   
SvaraCitera

[confused] hur är den här tråden som är full med hets mot folkgrupp inte låst än?


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera