Forumet - v 6 känns som mensvärk på natten..

v 6 känns som mensvärk på natten..

399 0 37
Är i v 6 (5+3) en del nätter har jag som mensvärk kan vara riktigt hungrig också som ett sug från magen, kan tänka mig att magkatarr känns så..
Magen blir aldeles uppsvälld och hård man blir lite orolig och undrar om allt är som det ska.
Kan man ha så i början på en graviditet eller är det något som är fel? [shake]

Spana också in:

Ja jag får väl ta och ringa imorgon men jag tror nog också att jag oroar mig i onödan...förhoppningsvis!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

oggelgoggel:

Är du gravid? [shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]​​[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][crazy]

Angelize:

Haha, jo jag vet jag är oseriös rätt så ofta men så är jag ju inte i på riktigt. Ja jag är gravid [smile]

Angelize:

ja d e klart... men jag glömdade säga dig att du är papi :/ men d e ok du behöver ej va me i bilden men du skall betala underhåll...

hehe nä du, ofta jag får stoppa snoppen i nåns kussimurra, du måste ta mej för nån annan[crazy] men betalar gärna underhåll ändå, så kan jag säga att jag haft snoppen i din kussimurra när någon frågar[blush]
kebu12:

hehe nä du, ofta jag får stoppa snoppen i nåns kussimurra, du måste ta mej för nån annan[crazy] men betalar gärna underhåll ändå, så kan jag säga att jag haft snoppen i din kussimurra när någon frågar[blush]

ja du vet vi bor ju nära varann o grejen e den du brukar ju runka me kondom... o så kommer du i kondomisen sen knytar o slänger i papperskorgen...MEN då tog jag den o hällde i kissimurran så nu står jag här 6 veckor senare me en liten mini-kebu i magen =) ja de är ingen fråga de e ett krav du ska.
Angelize:

ja du vet vi bor ju nära varann o grejen e den du brukar ju runka me kondom... o så kommer du i kondomisen sen knytar o slänger i papperskorgen...MEN då tog jag den o hällde i kissimurran så nu står jag här 6 veckor senare me en liten mini-kebu i magen =) ja de är ingen fråga de e ett krav du ska.

är inte min sperma som är i kondom, har inte fått sånt än[blush] har en apa som husdjur, brukar hälla i hans sperma i kondom så alla skall tro att det är min och tycka att jag är häftig och mogen som fått sperma[wink] så om du hällde den sperman i kussimurran, då kommer nog barnet se ut såhär
Image
[crazy]