Aviseringar
Rensa alla

v 6 känns som mensvärk på natten..


Ämnesstartare

Är i v 6 (5+3) en del nätter har jag som mensvärk kan vara riktigt hungrig också som ett sug från magen, kan tänka mig att magkatarr känns så..
Magen blir aldeles uppsvälld och hård man blir lite orolig och undrar om allt är som det ska.
Kan man ha så i början på en graviditet eller är det något som är fel? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nojjar jag eller finns det risk för missfall? försöker att inte oroa mig då jag vet att stress är det värsta under en graviditet men det är så jävla svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta..

Nej??
Va?

:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

5+3

blir inte det 8? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Ofta..

Nej??
Va?

:S

Va?

Rawrtarded:

blir inte det 8? [sad]

Nej, alltså jag räknar såhär 5 veckor och tre dagar. v 6 alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?

Har inget svar på frågan, men är du gravid lr driver du? :O

..du är ju trots allt ett troll ibland [rolleyes]

Äh edited, det passade bättre som de va först.

hehehhh [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Har inget svar på frågan, men är du gravid lr driver du? :O

..du är ju trots allt ett troll ibland [rolleyes]

Haha, jo jag vet jag är oseriös rätt så ofta men så är jag ju inte i på riktigt. Ja jag är gravid [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Va?

Är du gravid? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Haha, jo jag vet jag är oseriös rätt så ofta men så är jag ju inte i på riktigt. Ja jag är gravid

Ok, grattis [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Är du gravid? [shake]

Angelize:

Ja


   
SvaraCitera

Du är nog bara överorolig, men om du är väldigt osäker så måste det ju finnas någonting du kan ringa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du gravid? [shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag får väl ta och ringa imorgon men jag tror nog också att jag oroar mig i onödan...förhoppningsvis!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

oggelgoggel:

Är du gravid? [shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]​​[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][crazy]

Angelize:

Haha, jo jag vet jag är oseriös rätt så ofta men så är jag ju inte i på riktigt. Ja jag är gravid [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min sista ":P" var menat att indikera am screwing with you kan läsa faktiska ha ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Min sista ":P" var menat att indikera am screwing with you kan läsa faktiska ha ha

Hur menar du nu? [smile]


   
SvaraCitera