Aviseringar
Rensa alla

[v.44] Veckans Poll: Gruppsex


Ämnesstartare

top_1.jpg

Gruppsex är en sexuell aktivitet där fler än två personer är inblandade. Om antalet deltagare är tre, kallas det även för trekant och om antalet deltagare är fyra kallas det ibland också för fyrkant.
Gruppsex finns bland människor av alla sexuella läggningar och kön. Den faktiska utbredningen av gruppsex är okänd.

1.jpg

4.jpg

5.jpg

douard-Henri_Avril.jpg

bottom_1.jpg

Veckans Poll drivs inte av Ungomar.se. Veckans Poll ansvarar inte för felaktig information i text. Veckans Poll äger heller inga rättigheter till de bilder som postas.

Tveka inte, skicka gärna ämnesförslag eller kritik på PM!

Tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Absolut, med flera tjejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja tkr inte det är något speciellt


   
SvaraCitera

Veckans Poll: Ja (berätta gärna om vilka typer du föredrar)

Har testat under spiknyktra förhållanden och min erfarenhet är helt ok så länge som killarna som deltar är straighta. Är för övrigt ingen större fantast av analsex så vill tjejen bli dubbelmackad så är det jag som tar henne i fittan och den andra killen får ta henne i röven. 

Gillar inte att killen siktar så dåligt när det går för honom att sperman kommer på mig. Tumme ned

Föredrar att ha gruppsex med kompisar. Är betydligt mer tveksam att ha gruppsex tillsammans med min flickvän/sambo.


   
SvaraCitera
reben

gu va dom hittar på


   
SvaraCitera

vikingen:

Gillar inte att killen siktar så dåligt när det går för honom att sperman kommer på mig. Tumme ned

Haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veckans Poll: Vet inte (alternativet för dig som ännu inte har testat, vilka tankar har du om ämnet?)

Det låter spännande!


   
SvaraCitera

Veckans Poll: Vet inte (alternativet för dig som ännu inte har testat, vilka tankar har du om

kan eventuellt tänka mig att testa men tror inte det är min grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gilla 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte testat och så lär det förbli. Inte speciellt upphetsande i min mening, finns nog en risk för väldigt pinsam stämning - föredrar monogamt pökande helt enkelt, är dock inte speciellt porrskadad, vilket eventuellt kan vara en bidragande anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror ej 


   
SvaraCitera

stereo total: Haha!

Som straight kille är det väl inte så häftigt att få en spermastråle mitt i fejan. Tumme ned  Ledsen


   
SvaraCitera