Aviseringar
Rensa alla

Va är de som är så specielt med WOW?


Ämnesstartare

Asså WOW .. Vad är det igentligen som det handlar om.. Asså det är ju så tråkigt, typ alla killar ( Vissa tjejer) pratar om det sååå ofta . - Åh, vilken level är du i? - JAg dingade nyss level 45 . Asså herre guud? [rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är level 80.


   
SvaraCitera

bortsett från att det suger.. vet ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yrear:

Jag är level 80.

MEn assså , det är ju tråkigt ? eller? Vad handlar det om. det var mmin fråga xD Heh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bortsett från att det suger.. vet ej

Tack äntligen någon som fattar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jönsson6:

MEn assså , det är ju tråkigt ? eller? Vad handlar det om. det var mmin fråga xD Heh.

Skulle inte spela om det var tråkigt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yrear:

Skulle inte spela om det var tråkigt

HAha , ne det är klart. mnen vad handlar de om? ;O


   
SvaraCitera

jag spelade wow 10-16h / dygn...
...ända tills jag upptäckte att det fanns ett liv utanför dumburken.

självklart var jag en sån nörd som drog level 80 snabbt utav bara helvete, skaffade full epic på någon dag etc.. skäms på mig [sad]

edit# wow är inte ett spel, wow är en annan värld och en livsstil. spelar man wow så hoppar man med jämna mellanrum in i en annan värld och ett annat liv, man spelar med andra människor som gör exakt samma sak. MEN, man förstår det inte förrän man har slutat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jönsson6:

HAha , ne det är klart. mnen vad handlar de om? ;O

"As with other MMORPGs, players control a character avatar within a game world in third person view (with the option of playing in first person), exploring the landscape, fighting various monsters, completing quests, and interacting with NPCs or other players."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheempancen:

jag spelade wow 10-16h / dygn...
...ända tills jag upptäckte att det fanns ett liv utanför dumburken.

självklart var jag en sån nörd som drog level 80 snabbt utav bara helvete, skaffade full epic på någon dag etc.. skäms på mig

men shit.. Men jag tycker att alla som spelar ska skaffa ett liv utanför -wow- livet :O


   
SvaraCitera

Gemenskapen


   
SvaraCitera

folks liv, deras eget val. låt bara folk upptäcka själva.
jag tror majoriteten av alla nördar spelar för att dom känner att dom måste och inte för att det är kul. så var i alla fall jag..


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikkos:

Gemenskapen

okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sheempancen:

folks liv, deras eget val. låt bara folk upptäcka själva.
jag tror majoriteten av alla nördar spelar för att dom känner att dom måste och inte för att det är kul. så var i alla fall jag..

Bra sakt.. [party]


   
SvaraCitera