Aviseringar
Rensa alla

va har man för fel i sitt undermedvetna,hjärna lr hjärta om


Ämnesstartare

om man e lite intresserad av nån o de e kul o skoj o bra tills denne blir intresserad av en själv då e det bara jbobigt


   
Citera
Ämnesstartare

har det med min barndom o göra? måste lösa detta för o få ett lovelife


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gissa/skriv förklaringar !!! måste kluira ut detta


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Ingen aning om vad det beror på men det verkar ju vara ett ganska vanligt fenomen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tkr de e ovanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nog rätt vanligt. Kan väl bero på att det man inte har alltid är mer lockande. Kan också bero på eventuell osäkerhet i dig själv. Att du blir skrämd när det blir på riktigt och "skyddar" dig själv genom att göra en helomvändning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har det vart så varje gång du gillar någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Kan också bero på eventuell osäkerhet i dig själv. Att du blir skrämd när det blir på riktigt och "skyddar" dig själv genom att göra en helomvändning.

Ja så kan det säkert va[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

har det vart så varje gång du gillar någon?

Ja, VARJE gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja så kan det säkert va[sad][sad]

Behöver ju inte vara så heller. Kan ju också vara så som det är för de flesta; att det är asläskigt med känslor. Man är rädd för att bli sårad, rädd för att visa sig helt sårbar inför någon annan. Då kanske det ändå kan vara värt att våga ta risken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Behöver ju inte vara så heller. Kan ju också vara så som det är för de flesta; att det är asläskigt med känslor. Man är rädd för att bli sårad, rädd för att visa sig helt sårbar inför någon annan. Då kanske det ändå kan vara värt att våga ta risken?

Ja,då övar man ju på detta problem
Får ta risken :P:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh brukar va så för mig med[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja, VARJE gång

seriöst? nä, d låter ej så kul. du kanske ej vill tappa kontrollen eller så har du blivit sårad och därför ej vill bli kär osvosv..


   
SvaraCitera

Känt ungefär samma sak ett par gånger de senaste åren. I mitt fall beror det nog till största del på att jag är rädd för att såra personen om det blir på riktigt. Och då blir det läskigt och jobbigt när det är på väg ditåt.

Men annars vet jag inte vad det beror på. Men det är rätt vanligt har jag förstått iaf.


   
SvaraCitera

vet ej
men hade d1 sjukdomen förr


   
SvaraCitera