Aviseringar
Rensa alla

va röstar du på?


Ämnesstartare

fghsfdheterhergeth:

nej tror inte man dör så lätt.
men jag var väldigt ful på dom gamla bilderna iaf hatade mig själv och frisyren=??? varför är de klippt så i håret?

första vargen biter i strupen för ett dödande bett resten börjar äta på dig medans du ligger ner med halsen i munnen på en varg, men som vonkissekatt skrev så är nog inte chansen så stor om dom nu inte är vrålhungriga


   
SvaraCitera

handendärnissen:

"med rätta borde ju alla som jagar djur bli attackerade, känner jag" alltså whaaaat? du önska precis livet ur hela sveriges jägare??

dö behöver de väl inte göra men det skulle ju förhoppningsvis få många av dem att lägga av med jägarfasoner så det fyller ju ett väldigt bra syfte. vidare så anser jag att det är sjukt att vilja ha ihjäl andra varelser så dessa människor behöver nog känna på hur det är att vara byte en gång. 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

första vargen biter i strupen för ett dödande bett resten börjar äta på dig medans du ligger ner med halsen i munnen på en varg, men som vonkissekatt skrev så är nog inte chansen så stor om dom nu inte är vrålhungriga

men är det mitt fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fghsfdheterhergeth:

men är det mitt fel?

näe de vet ja inte men naturen ä sån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

dö behöver de väl inte göra men det skulle ju förhoppningsvis få många av dem att lägga av med jägarfasoner så det fyller ju ett väldigt bra syfte. vidare så anser jag att det är sjukt att vilja ha ihjäl andra varelser så dessa människor behöver nog känna på hur det är att vara byte en gång. 

du förstår dig alltså inte på jakt o varför de finns


   
SvaraCitera

handendärnissen:

näe de vet ja inte men naturen ä sån

men får jag skylla mig själv som gick in till vargarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fghsfdrggeth:

men får jag skylla mig själv som gick in till vargarna?

typ ah, som hon på kålmården


   
SvaraCitera

handendärnissen: 5 vargar


   
SvaraCitera

Röstade björn. Tänkte vem som vinner i fajt :/ 5 vargar är ju inget att vara rädd för.


   
SvaraCitera

handendärnissen:

du förstår dig alltså inte på jakt o varför de finns

Att skjuta ett döende djur är barmhärtighet. Att inte låta ekosystemet ha sin gång är något helt annat. Vi skulle inte behöva någon jakt om vi inte skövlade så mycket skog och inkräktade på djurs område. Den utbredda jakt vi har idag är bara för att tillfredsställa sjuka människors begär.


   
SvaraCitera

handendärnissen: 1 grizzlybjörn


   
SvaraCitera
Draug

1 stycke bjorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Att skjuta ett döende djur är barmhärtighet. Att inte låta ekosystemet ha sin gång är något helt annat. Vi skulle inte behöva någon jakt om vi inte skövlade så mycket skog och inkräktade på djurs område. Den utbredda jakt vi har idag är bara för att tillfredsställa sjuka människors begär.

viltolyckor, minska på sjukdomar hos djur, hålla en jämn stam så de inte svämmar över, dom äter upp all tall som blir ditt papper som du tex torkar dig med i röven, ska vi bara låta naturen sköta sitt inom detta så kommer de inte gå så bra. tex nu så jagas de inte så värst mkt rådjur o va är följden av det tror du?? jo dom kommer närmare o närmare bostadsområden och viltolyckor med rådjur ökar, de handlar inte om "sjuka människors begär"


   
SvaraCitera

6 skott i 308


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

dö behöver de väl inte göra men det skulle ju förhoppningsvis få många av dem att lägga av med jägarfasoner så det fyller ju ett väldigt bra syfte. vidare så anser jag att det är sjukt att vilja ha ihjäl andra varelser så dessa människor behöver nog känna på hur det är att vara byte en gång. 

Trevligt, du kan själv gå å dö om du tycker att de är acceptabelt att säga så


   
SvaraCitera