Aviseringar
Rensa alla

va ska ja ta mig till ?


Ämnesstartare

jag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan min kille i en månad[sad] ? det är hur långt som helst och jag blir jätte ledsen, jag har inte så många kompisar eftersom jag alltid varit lite annorlunda så haft ganska svårt att öppna mig för andra människor..
som sagt för lite mera info så bor han inte där ja bor och jag ska jobba nästan hela juli så kommer inte ha tid att träffa honom tills augusti.. och jag vet inte riktigt hur jag ska göra o tänka för att klara av det, behöver lite stöd o så om hur, och vad jag ska göra o tänka.


   
Citera

men kära nån... tänk på folk som har det sämre eller något...


   
SvaraCitera

upponer:

ag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan min kille i en månad

Förstår dig. Jag vet att det är jättelångt, men eftersom du ska jobba mycket så tror jag att du kommer ägna mycket energi åt det. Du kan väl prata med honom i telefon med? Försök att hitta på så mycket som du kan att göra på fritiden. Vad gillar du att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men kära nån... tänk på folk som har det sämre eller något...

ja du har rätt, det är själviskt av mig jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

telefon, sms, skype


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte han komma till dig? eller ska han också jobba?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min flickvän flyttar till usa
fuck you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nian3:

Vad gillar du att göra?

jag gillar att vara inne och titta på film, vara med dom jag gillar och vara ute i naturen i skärgården osv. jag tycker om ganska mycket bara att motivationen minskas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan inte han komma till dig? eller ska han också jobba?

han ska också jobba men inte lika mycket som jag, och det blir problem med mamma o massa om min kille ska vara hemma hos mig medens ja e o jobbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

min flickvän flyttar till usa
fuck you

aww oj, så ni kommer fortfarande vara tillsammans eller hur klarar du av det ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

aww oj, så ni kommer fortfarande vara tillsammans eller hur klarar du av det ?

vet ej
tar det som det kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

det blir problem med mamma o massa om min kille ska vara hemma hos mig medens ja e o jobbar

ahapp [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

disco:

vet ej
tar det som det kommer

ja man får väl göra det


   
SvaraCitera

upponer:

jag gillar att vara inne och titta på film, vara med dom jag gillar och vara ute i naturen i skärgården osv. jag tycker om ganska mycket bara att motivationen minskas

Okej men försök att hitta på mycket. Ring några som du gillar att vara med och fråga om ni ska hitta på något? Annars om du bara vill vara hemma och ta det lugnt själv, så kanske du kan hyra några nya bra filmer? Om du gillar att läsa så går till biblioteket.


   
SvaraCitera

disco:

min flickvän flyttar till usa
fuck you

var det hon du gjorde trådar om för lääängesen el ngn ny?


   
SvaraCitera