Aviseringar
Rensa alla

VA SKA JAG GÖRA?


Ämnesstartare

Fingerprints:

nej men då så, kör bara kör!

asså, jag kan nog inte, han var här för en stund sen och pratade om att avrätta alla bögar och sen kallar han mig för bög[cry]

men han vet inte att jag är det, men om jag skulle säga att jag var det skulle alla hata och då menar jag verkligen HATA, mig[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha mm oj då!


   
SvaraCitera

cutcut:

asså, jag kan nog inte, han var här för en stund sen och pratade om att avrätta alla bögar och sen kallar han mig för bögmen han vet inte att jag är det, men om jag skulle säga att jag var det skulle alla hata och då menar jag verkligen HATA, mig

Gör han något annat än att lämna dig (Skadar dig mentalt/fysiskt) så kan du anmäla han för hatbrott, vipps så har du tjänat pengar på att förlora en "vän" som inte kan acceptera dig för den du är.


   
SvaraCitera

om han inte kan acceptera dig för den du är, är han inte din vän utan än skithög, säger han nåt spydigt så ge honom en käftsmäll, sen mår du bra igen[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JamesG:

om han inte kan acceptera dig för den du är, är han inte din vän utan än skithög, säger han nåt spydigt så ge honom en käftsmäll, sen mår du bra igen

men han slåss skitbra och jag vill inte slå nån, men jag hatar verkligen honom nu! och jag tänker inte släppa in honom i huset mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutcut:

men han slåss skitbra och jag vill inte slå nån, men jag hatar verkligen honom nu! och jag tänker inte släppa in honom i huset mer.

Sluta umgås med honom bara, så har du löst det problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Sluta umgås med honom bara, så har du löst det problemet.

ska försöka, men han kmr att tjata på mig hela tiden att vi ska gö saker och om jag inte gör det kommer han sprida rykten ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cutcut:

ska försöka, men han kmr att tjata på mig hela tiden att vi ska gö saker och om jag inte gör det kommer han sprida rykten ;(

Då kan det nog vara läge att berätta som det är. Om folk inte gillar dig på grund av det så är det bara att sluta umgås med dem med. Nya vänner kan man alltid hitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Då kan det nog vara läge att berätta som det är. Om folk inte gillar dig på grund av det så är det bara att sluta umgås med dem med. Nya vänner kan man alltid hitta.

men om jag skulle säga som det va skulle jag bli asmobbad och hatad och tolkad som en sjuklig översexuell idiot [cry]

jag ska nog ba sluta va med den störda typen[mad]


   
SvaraCitera

Asså nu börjar det faktiskt låta som om din "kompis" är bög, många som säger att de hatar bögar osv är ofta bögar själva och vägrar inse det!!! Deras homosexuella drifter undertrycks på grund av skamkänslor och det kan ta sig uttryck som homofobi. Finns en artikel om det i DN http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/homofobisk-du-kanske-ar-gay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, jag har slutat att va med den vännen och ska tillbringa mer tid med min kille istället![love][smile]


   
SvaraCitera