Aviseringar
Rensa alla

va va din senaste googling


stockholm stads bostadsförmedling


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Exner:

https://www.google.se/search?q=fr%C3%A5getecken&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.m...


varför dårå

isola:

aha intressant slutsats

ja tur att jag köpte aprikoser idag=) o keso=)

Fingerprints:

stockholm stads bostadsförmedling

gillar den sidan


   
SvaraCitera
Exner

   
SvaraCitera

Lounge:

gillar den sidan

inte jag, jag har köat för kort tid för att gilla den.


   
SvaraCitera

vagel i mjölby


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Exner:

https://www.google.se/search?q=fr%C3%A5getecken&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.m...


????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????​???????????????????????????????????????????????????????????

sårå

Fingerprints:

inte jag, jag har köat för kort tid för att gilla den.

fick lägenhet efter 2 och en halv månad

sarkasmen:

vagel i mjölby

ok var lite kul 😛


   
SvaraCitera

Lounge:

fick lägenhet efter 2 och en halv månad

hur gjorde du då?


   
SvaraCitera
Exner

Lounge:

?

Lounge:

sårå

Lounge:

??????????????????????????????????????????????????????????????????????​??????????????​???????????????????????????????????????????????????????????

ja


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

hur gjorde du då?

mkt tillfälligheter som spelade in, men främst studerande och förort, smalnar av en del


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Exner:

ja

[smile]


   
SvaraCitera

Lounge:

mkt tillfälligheter som spelade in, men främst studerande och förort, smalnar av en del

haha jag har bokat in mig på i princip allt under ett års tid utan någon lycka.

vilken tur du måste haft!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

haha jag har bokat in mig på i princip allt under ett års tid utan någon lycka.

är du studerande?

Fingerprints:

vilken tur du måste haft!

ja, hade verkligen sjuk tur! men jag kämpade verkligen för att få lägenhet på andra håll också, har du kollat andra bostadsköer?


   
SvaraCitera

Lounge:

är du studerande?

jepp

Lounge:

ja, hade verkligen sjuk tur! men jag kämpade verkligen för att få lägenhet på andra håll också, har du kollat andra bostadsköer?

kollar allt jag har hittat. Börjar få panik.
Har senaste månaden varit medlem på fixakontraktet.se där man får bra överblick, typ. Hoppas jag hittar något via dem.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Fingerprints:

jepp

det är ju bra iaf, vilken osis att du inte sökte det jag sökte men tror att det var många som missade det

Fingerprints:

Börjar få panik.

take it easy! det kommer lösa sig så länge du söker aktivt, men bostadssituationen i sthlm är helt fucked up ja

Fingerprints:

Har senaste månaden varit medlem på fixakontraktet.se där man får bra överblick, typ. Hoppas jag hittar något via dem.

jag hade att jag fick sms när en bostadbums lgh kom upp, fick gå på en visning på det sättet iaf

jag har lagt ner ett heltidsarbete (typ) på att söka lgh, har tidigare sammanfattat alla tillvägagångssätt att få förstahandskontrakt i ett PM till schism, vill du att jag bifogar det till dig?


   
SvaraCitera

Lounge:

det är ju bra iaf, vilken osis att du inte sökte det jag sökte men tror att det var många som missade det

Vad sökte du då?:o

Lounge:

bostadssituationen i sthlm är helt fucked up ja

ja!!

Lounge:

vill du att jag bifogar det till dig?

jättegärna!


   
SvaraCitera