Aviseringar
Rensa alla

Vackra sötnosar, Göteborg


Bell
 Bell

staymob: Det tror jag inte? Har inte haft någon aning om vem du är förrän du pratade med mig i prattråden. Haha.

Nej, precis Söt Men i prattråden pratade jag om denna tråd.. tror jag.. eller var det en annan träff-tråd kanske? 


   
SvaraCitera

staymob: Låter överbra!

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Nej, precis Söt Men i prattråden pratade jag om denna tråd.. tror jag.. eller var det en annan träff-tråd kanske? 

Tror du pratade om säljes/köpes etc i prattråden med mig, att det var ett bra intiativ! 


   
SvaraCitera
Satrid

Jag kommer jättegärna förbi och säger hej!


   
SvaraCitera

Satrid: Jag kommer jättegärna förbi och säger hej!

Tumme upp


   
SvaraCitera

Inget jävla Göteborg! Stockholm är samlingsstaden för samtliga UMare, allt annat är bara trams. Har förlorat många vänner bara för att de valt att flytta till den där stinkande staden känd som Göteborg, jag hatar den! Och dialekterna är fula... Dialekter är jobbiga som de är men göteborgska. Nej vet du vad....


   
SvaraCitera

Stekaren: Inget jävla Göteborg! Stockholm är samlingsstaden för samtliga UMare, allt annat är bara trams. Har förlorat många vänner bara för att de valt att flytta till den där stinkande staden känd som Göteborg, jag hatar den! Och dialekterna är fula... Dialekter är jobbiga som de är men göteborgska. Nej vet du vad....

Ät bajs.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Ät bajs.

Nej. Är Stockholmare. Vi äter ej sådant.


   
SvaraCitera

Stekaren: Nej. Är Stockholmare. Vi äter ej sådant.

Trodde det Galen


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Trodde det Galen

Galen


   
SvaraCitera

Stekaren:

Galen

Tihihihi...TIHIHIH!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satrid:
Jag kommer jättegärna förbi och säger hej!

Superkul!

Har folk förslag på vilket datum träffen kan bli av i januari?


   
SvaraCitera

staymob:

Superkul!

Har folk förslag på vilket datum träffen kan bli av i januari?

När osm helsst går bra, alltså helger 🙂


   
SvaraCitera

Är i gbg och hälsar på släkten i januari förmodligen. Jag hänger på om det stämmer med datum 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Är i gbg och hälsar på släkten i januari förmodligen. Jag hänger på om det stämmer med datum 

Dra förslag om datum!


   
SvaraCitera