Aviseringar
Rensa alla

Vad å med vem då?


Ämnesstartare

Varför känns allt så tomt å ensamt.

Allt de roliga gör man ju med vänner... ut å festa, tränar, reser, upplever saker å allt möjligt skoj man inte kan göra med sin pojkvän. de e ju inte samma sak.

Man måste ha en vän för att få stötning i livet..

Har en ganska så ny krog i vårat centrum.. var där.. skulle dra in å kolla hur de såg in men var ganska så dött där inne...så gick fram te en tjej å pratade med dom så...å skulle se hur läget var..första gången dom var där med...frågade om jag kunde få hennes nummer med..bara sådär haha:) kul faktiskt...skrev att hon skulle adda mig på msn så gjorde hon de idag...sen hann hon bara skriva hej där innan hon skrev på sms: skriv inte mer...hann jag ju inte ens göra för allt hackade sig...åhh vad ledsen jag blev...fick ju ingen chans å säga något vilka jäkla bitchar tjejer kan va...ville ju bara ha en vän hur gör man då??!!!

Hallå någon som kan förklara å ge tips då??

Jag har fan ingen cp skada å jag har inte cp bilder på msn.. å jag e väldigt fin å söt hihi=)

Vill någon bli min vän då:D


   
Citera

Flyingyou:

Allt de roliga gör man ju med vänner... ut å festa, tränar, reser, upplever saker å allt möjligt skoj man inte kan göra med sin pojkvän. de e ju inte samma sak.

Går väl utmärkt att göra allt det med en pojkvän? Även fast man är troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du inget jobb? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyingyou:

å jag e väldigt fin å söt

pics or stfu [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Går väl utmärkt att göra allt det med en pojkvän? Även fast man är troll.

ne de e helt enkelt bara inte samma sak.. så är det bara...har väl annat å göra han fixa me bilen å så istället...lixom ta med sig en kille till typ en bugg kurs inte många som vill de direkt..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Adde88:

Har du inget jobb? 😛

Väl klart ja har känns som man jobbar hela tiden å inte har något annat å göra åhhh :(men vadå man behöver väl inte umgås med dom privat oxå räcker med dom på jobbet tycker jag..sen vill man ha andra att umgås med å prata skit med..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

CharliesName:

pics or stfu

Åhh vad menar du med det? förstår inte?
jag ser helt normal ut..kan väl vara svårare för andra å hitta vänner å att överhuvudtaget någon vill prata med en...om man ser ut på annat sätt...åå vd ska man säga då... trött på allt bara ska de va så svårt å få vänner....de enda man har i närheten till slut e ju massa killar som bara jahha de kan man ju undra vad dom igentligen vill bli "vänner för en dag kanske, el. natt" åhh så trist..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyingyou:

men vadå man behöver väl inte umgås med dom privat oxå räcker med dom på jobbet tycker jag.

Okej. Annars är det ju en bra plats att skaffa riktiga vänner. Vad har du för intressen då?


   
SvaraCitera

Flyingyou:

vilka jäkla bitchar tjejer kan va

dom är ofta det ja[rolleyes]


   
SvaraCitera

varför skrev hon skriv inte mer? störd jävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

varför skrev hon skriv inte mer? störd jävel

Helle på dej med...undra om du själv har så värst bra liv...så skriver man ju bara inte..[no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Adde88:

Okej. Annars är det ju en bra plats att skaffa riktiga vänner. Vad har du för intressen då?

ja men man årkar ju inte träffa dom hela tiden lixom..så är det jue...
köra min bil hhe:) träna, springa... ja de mesta som e roligt ju=)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

addictive:

dom är ofta det ja

De e ju så himla onödigt å va de...då kommer man ingenstans ju..
är du i min ålder tros?..


   
SvaraCitera

Flyingyou:

De e ju så himla onödigt å va de

ja men eller hur 🙁

Flyingyou:

är du i min ålder tros?..

beror väl på hur man räknar :>


   
SvaraCitera

Flyingyou:

..

Sluta dubbel och trippelposta [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Sluta dubbel och trippelposta

öhh[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyingyou:

ja men man årkar ju inte träffa dom hela tiden lixom..så är det jue...
köra min bil hhe:) träna, springa... ja de mesta som e roligt ju=)

Okej. Hm, det är svårt det där. Jag skaffar fler vänner genom de vänner jag har, eller mina intressen som är musik, datorspel osv.

Annars kan du göra som min bror, han och två till bestämde sig för att åka på 100% party färjan som är 2-3 gånger per år eller hur många gånger det nu är. De träffades genom ett musikforum.
Dock är inte det vardagliga vänner, men det kan ju hända att ni blir väldigt bra vänner och kan hälsa på varandra titt som tätt efter en viss tid beroende på hur långt bort ni bor ifrån varandra. [y]


   
SvaraCitera

Flyingyou:

Helle på dej med...undra om du själv har så värst bra liv...så skriver man ju bara inte..

öh kritiserade inte dig, utan tjejen som var bitchig mot dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

öh kritiserade inte dig, utan tjejen som var bitchig mot dig

då fattade du nog fel..vi menade tsm att tjejer kan va så bitchiga...trist när de inte går å prata med tjejer ibland.:/


   
SvaraCitera