Aviseringar
Rensa alla

Vad är bäst? #5


Ämnesstartare

mynona: Sant. Det var i så fall ett kvickt svar.

Tackar.


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:

Tackar.

Begriper själv inte lockelsen med att vara objektet för någon annans otrohet. Själv ryggar jag häftigt tillbaka och dignar i förväg av leda vid tanken på allt besvär en svartsjuk partner skulle kunna utsätta mig för. För mycket besvärTumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Begriper själv inte lockelsen med att vara objektet för någon annans otrohet. Själv ryggar jag häftigt tillbaka och dignar i förväg av leda vid tanken på allt besvär en svartsjuk partner skulle kunna utsätta mig för. För mycket besvär

Huvudsakligen är ju poängen att hennes förhållande inte är min angelägenhet, så hon hade lika gärna kunna ha varit singel. Otroheten antyder ju också att hon egentligen inte är monogam som person. Utöver detta är det lite spännande och egoförstärkande med någon som är med en fast vederbörande inte "borde."


   
SvaraCitera
mynona

Nachac: Huvudsakligen är ju poängen att hennes förhållande inte är min angelägenhet, så hon hade lika gärna kunna ha varit singel.

Självklart, där råder inga frågetecken från min synpunkt sett

Nachac: Otroheten antyder ju också att hon egentligen inte är monogam som person.

Blir ändå en massa obehagligt besvär med hennes svartsjuka partner

Nachac: Utöver detta är det lite spännande och egoförstärkande med någon som är med en fast vederbörande inte "borde."

Ja det är givetvis smickrande för egot att man betraktas som en godsak personen inte kan motstå trots risken. Mm. Finns få saker som i mina ögon verkar mer skrämmande och avskräckande än svartsjuka partners hämnd dock. Ryggar tillbaka en mil av skräck för den frånvarande partnern vid blotta antydan om dess existens. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Ja det är givetvis smickrande för egot att man betraktas som en godsak personen inte kan motstå trots risken. Mm. Finns få saker som i mina ögon verkar mer skrämmande och avskräckande än svartsjuka partners hämnd dock. Ryggar tillbaka en mil av skräck för den frånvarande partnern vid blotta antydan om dess existens.

Jo, det gäller väl att inte vara konflikträdd eller så också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

I am the facker.

noooo :O the facker has come


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: noooo :O the facker has come

Beware of the original facker.


   
SvaraCitera