Aviseringar
Rensa alla

Vad är den största skilnaden mellan svamp och LSD


Ämnesstartare

Tja, till dem som testat båda, vad är den största skildnaden. Jag själv har bara testat svamp. Vissa säger att svamp ska vara med rundat och mjukt neråt, medan LSD ska vara kantigt och lite mer uppåt. Men förutom det , vad är skildnaden?


   
Citera

wooooooooooooooooow. en RIKTIG knarkartråd!!!

Den här tråden ska jag följa! Knarkare är COOOOOOOOOOLAAAAA

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

wooooooooooooooooow. en RIKTIG knarkartråd!!!

Den här tråden ska jag följa! Knarkare är COOOOOOOOOOLAAAAA

[ops]

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara tagit LSD men ska svampa snart så jag kommer med resultatat [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

Vissa säger att svamp ska vara med rundat och mjukt neråt, medan LSD ska vara kantigt och lite mer uppåt.

Ja, de ser ut så. [bigsmile] Vad fan betyder det annars att det är runt/kantigt eller neråt/uppåt? [shake]

Jag har tagit LSD, och det var som att tända taklampan i livets foajé.


   
SvaraCitera
talrik

PlasticNeon:

Tja, till dem som testat båda, vad är den största skildnaden. Jag själv har bara testat svamp. Vissa säger att svamp ska vara med rundat och mjukt neråt, medan LSD ska vara kantigt och lite mer uppåt. Men förutom det , vad är skildnaden?

uhm asså.. Det är så olika det bara kan bli? 😛

LSD får dig att, tja.. se verkligheten annorlunda. Allt är uppbyggt på ett visst sätt. Exempel, om du går ute så kan alla andra kvarter som du vet finns där men inte ser sluta existera 😛

SVAMP får dig mera konstig. Du åker fritt fall i åtta timmar, är jätte lätt och inser hur allt i världen lever, frodas, och är vackert. Allt du gör blir det bästa du gjort 😛 Rökte en lucky strike och utbrast att "Detta är FANEMEJ den BÄSTA cigg jag NÅGONSIN rökt.. EVER!!!!!" Så tappade jag den i kanalen direkt efter (satt i amsterdam med några kanadensare :P)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svamp är en vanligt förekommande ingrediens i mat.


   
SvaraCitera
zIGGE

Fagerjärn:

Svamp är en vanligt förekommande ingrediens i mat.

Blir man konstig om man äter mycket svamp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Blir man konstig om man äter mycket svamp?

Det kan resultera i plötslig hjärndöd, lego, rysk torpedhockey (UTAN Larionov) och så vidare.


   
SvaraCitera

Svampar växer på träd, det gör inte LSD! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

det gör inte LSD! [bigsmile]

Jo?


   
SvaraCitera

Infraröd:

Jo?

Vilket träd då? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Vilket träd då? [surprised]

ros


   
SvaraCitera

Infraröd:

ros

koolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är subjektivt. Vissa känner att de blir flummigare på LSD, vissa att de blir flummigare efter svamp. Vissa får mer visuals av LSD, vissa får mer av svamp.

De två drogerna är väldigt lika och man kan inte ge någon utav dom ett utmärkande drag. De brukar kännas olika rent individuellt, så du kan själv känna att du får olika sorters trippar av svamp respektive lsd, men det hela är upp till dig själv som person och sitter mest i hjärnan.

Så, alla svar i den här tråden kommer förmodligen att vara rätt. Men de har ingen som helst relevans, eftersom att den som trippar kommer att få en högst personlig upplevelse som kanske inte alls liknar de andras.


   
SvaraCitera