Aviseringar
Rensa alla

vad är det bästa du gjort idag?


Ämnesstartare

jag hatar ordet bäst men nu är det såhär va att det behöver inte vara att du hjälpt någon att diska utan du får själv definiera ordet och berätta för jag är intresserad


   
Citera
Ämnesstartare

börjat spela tvärflöjt igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte gjort något bra idag. Men jag tittade på greys anatomy, det tycker jag är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varit och köpt present till pappa, samt köpt finkött i butik som senare åts upp. Vet inte vad som var bäst...

Det var mysigt att spela spel med sambo under kvällen med. Underskattat nöje! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kramade min far


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lärde ett barn att säga "häng gud"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söp mig full hos släktingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ute och grillade med några polare. Lånade då ut strumpor och tjocktröja till en tjej som frös. Då frös jag själv istället. Men, men.

Fick dock aldrig tillbaka de utlånade kläderna. Så kan det gå.


   
SvaraCitera
mynona

Jag har lagt upp arbetet inför nästa arbetsuppgift: dvs, jag har läst igenom beskrivningen slutgiltigt, skrivit ut papper, gjort understrykningar, upprättat dispositionen för hur den ska se ut. Jag har gjort allt klart för att börja, kort sagt. Det är skönt. Nu är det bara att fylla på med text. 


   
SvaraCitera
Draug

kopplat isär kropp och själ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte att måste göra blabla och blabla men sedan tänkte jag äh nejjj, så gick jag ut i solen ist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utan underbyxor. ja, det ville ni veta det vet jag. man ska vara äventyrlig.

fast det var mer lathet faktiskt. orkade inte leta fram ett par trosebyxor och kjolen var inte av en så uppblåsande natur.


   
SvaraCitera
höna

inte gjort ngt bra idag sämsta dagen ever har huvudvärk


   
SvaraCitera
seasaw

har låtit mig själv titta snett på folk under min lugg alltför länge men så idag klippte jag äntligen till luggskapet.... med nagelsax..... gick ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åkt hem


   
SvaraCitera