Aviseringar
Rensa alla

Vad är det dummaste du gjort eller sagt när du var hög?


Ämnesstartare

Berätta gärna vilken drog du hade tagit.

1. Mitt finger rör sig! Den jävlen vill inte sluta! [bigcheers] LSD

2. Tog av mig skor, strumpor och jacka i ösregnet och la mig ner i leran och utbrast till min kompis: Slå dig ner! Det är varmt och mysigt här. Var sjuk i tre veckor efter det [blush] Även då LSD


   
Citera

Fy fan vad cool du är [blush] [bigsmile] [cute] [badgrin] [cool]

[confused] [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hällt oboy blandat med diverse substanser i ett dike.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

Fy fan vad cool du är

Har jag påstått det? Tycker bara det är kul att höra folks upplevelser 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försökt sälja en stulen cykel till ett gäng barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

försökt sälja en stulen cykel till ett gäng barn

HAHA!


   
SvaraCitera

Tilda1988:

försökt sälja en stulen cykel till ett gäng barn

Stakars ungar tänk om dom fått skit fört[n]

Annars bäst [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång var jag hög på syra under ett matteprov, då dividerade jag med noll och kom fram till att det blev oändligheten xD

Shit vad pinsamt det var att möta min mattelärare efter det. [cry] Men som tur va så påverkade det inte mitt betyg eftersom jag va hög så han bortsåg från det. ^^


   
SvaraCitera

Inte jag men ... En vän tjackrunkade i 10 timmar nyligen, han har fina sår som han gladeligen visade upp...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var hög förut så propagerade jag för en cannabis legalisering. Efter några år nyktrade jag till och insåg hur jävla löjligt det var och vilket pucko jag framstått som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har alltid skitlånga kvasiintellektuella samtal om jag blir full i rätt sällskap och lyckas dra in diverse teologer och filosofer i samtal som från början handlade om något helt obetydligt. Blir värre av benso.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

En gång var jag hög på syra under ett matteprov, då dividerade jag med noll och kom fram till att det blev oändligheten xD

ololo[party]


   
SvaraCitera

Haft mycket jävulskap för mig under mina Zolpidemrus, då har man alltid vaknat lite varstans, ofta med en mycket skum samtalslista.

Men nja, något riktigt dumt har jag väl aldrig lyckats åstadkomma. Möjligtvis varit lite väl rapp i käften när man tjoat 😀


   
SvaraCitera

Gör aldrig dumma saker oavsett tillstånd. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

under ett cannabis rus sneade jag eftersom jag var helt övertygad om att Ronald Mcdonald stod bakom mig. Det var inte kul

På svamp var nog det dummaste att jag gjort att stirra in i solen under en längre period och blev helt mindfucked av dessa "sunspots" man får efter. Om ni vet vad jag pratar om.

Min kompis skrek högt som fan " FY faaan vilken ful tjej!" tre meter ifrån henne.


   
SvaraCitera