Aviseringar
Rensa alla

vad är det elakaste ni sagt till någon?


Ämnesstartare

Glad??:P


   
Citera

Kan inte peka ut något speciellt, antingen har jag inte tyckt det har varit taskigt eller så bryr jag mig helt enkelt inte hur andra tar de. Så äre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det vet jag inte, men så brukar jag inte vara direkt taskig heller.
Men det elakaste skulle väll vara när jag sa "det är slut" till tjejen. Och till tjejen innan henne. Och likaså till tjejen dessförinnan.
Men utöver det kan jag inte komma på något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Vi kan fortsätta vara vänner" sa jag en gång bara för att göra det lite lättare att dumpa. Det var ganska elakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har väl sagt riktigt många dumheter när jag varit arg, som kanske inte borde nämnas här ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra tråd! Ville också skapa en sådan.

I alla fall så brukar jag rätt lätt kalla andra för efterblivna/IQ-befriade när jag är arg. Men om jag ska tillbringa något till tråden så...jag var mycket arg på en (nu f.d)kompis, jag tog bort hennes nummer och blockade henne överallt. Hon frågade på ett taskigt sätt varför jag hade tagit bort henne, tror det var det som eggade mig. Jag skrev att hon kunde gå och snacka med sin expojkvän istället. Jag bifogade sedan en bild hon hade lagt upp på Instagram där hon poserar med endast en korsett på ett väldigt obskyrt sätt. Skrev "fan vad snygg du är också!" med. Lång historia bakom det där med expojkvännen, men de har ett väldigt bråkigt förflutet och han hade sagt osanna saker om kompisen för hennes föräldrar så litar de ej längre på henne. En som var med henne berättade att hon grät när denne läste det jag skrev. He-he.

Hemsk jag är Ledsen. Egentligen är detta väldigt litet jämfört vad hon gjort mot mig, men ändå. Ångrade bara att jag inte ignorerade henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

Bra tråd! Ville också skapa en sådan.

I alla fall så brukar jag rätt lätt kalla andra för efterblivna/IQ-befriade när jag är arg. Men om jag ska tillbringa något till tråden så...jag var mycket arg på en (nu f.d)kompis, jag tog bort hennes nummer och blockade henne överallt. Hon frågade på ett taskigt sätt varför jag hade tagit bort henne, tror det var det som eggade mig. Jag skrev att hon kunde gå och snacka med sin expojkvän istället. Jag bifogade sedan en bild hon hade lagt upp på Instagram där hon poserar med endast en korsett på ett väldigt obskyrt sätt. Skrev "fan vad snygg du är också!" med. Lång historia bakom det där med expojkvännen, men de har ett väldigt bråkigt förflutet och han hade sagt osanna saker om kompisen för hennes föräldrar så litar de ej längre på henne. En som var med henne berättade att hon grät när denne läste det jag skrev.

Hemsk jag är Ledsen 

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

"Det stinker äckelfitta hemma hos dig säg åt din mamma att sluta hora sig så mycket och skaffa ett jobb så ni kan köpa lite vettiga kläder och sluta fetta er på donken" 


   
SvaraCitera

skrev till no bounderies att han skulle skjuta sig. annars vet jag inte vad jag sagt till um:are, men har väl hunnit med en del under mina år. brukar kalla folk för kioskmongon etc (eller kasnke snarare antyda att de är det).

har sagt annat jag ej minns. när jag vistas mycket med personer jag ogillar väldigt mycket händer det att jag fäller elaka kommentarer utan att tänka mig för. har dock sluppit detta sen jag slutade gymnasiet så minns inget sådär på rak arm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemska rasistiska sexistiska saker

önskar att det gick att skylla på vinet men den sitter ju inuti mig nånstans, pesten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte. Brukar inte säga elaka saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var inte direkt till någon, men ändå så att personen skulle höra det och ta illa upp.

Var 10 år och var på väg hem med bussen från badhuset tsms med klassen. I klassen fanns det en tjej som hette Cornelia vars pappa nyligen hade dött i en bilolycka. Jag och några kompisar satt längst bak och typ fantiserade ihop konspirationsteorier, bl.a gällande Palmemordet och sen sa jag utan att tänka mig för "det var säkert någon som betalade någon 1000 kr för att döda Cornelias pappa". Fick typ halva klassen emot mig efter det och samtal med både lärare och mina föräldrar och shit.


   
SvaraCitera

kommer inte på något specifikt men jag kan vara elak/provocerande när jag är arg. tycker det är jobbigt och vill sluta, det kommer bara fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar inte hävda ur mig elaka saker när jag är arg , men mest dryga, hinta osv tills personen hatar sig själv och sin omgivning

minns dock att jag påpekade att en tjej såg ut som 1 skelett när hon gick på en tjock kille. fick henne att sluta mobba. högstadiehjälten Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och kallat någon annan för tjock efter att hon påpekade att jag var dålig på idrott. fegt av mig att gå på utseende men d e d enda som verkar fastna 4ever


   
SvaraCitera