Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för djävla fel på folk?


Ämnesstartare

De har lärt sig av sina föräldrar att det är ansvarsfullt och vuxet att ställa frågor. Och implementerar denna kunskap helt skevt.


   
SvaraCitera

Ligger våran stad i östra eller västra götaland, jag glömmer alltid hur det är?

Vi bor helt självklart i Västra götaland, mf!!!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nu blir ju inte jag lika förbannad över korkade människor, men en sak som faktiskt kan störa mig är när en del tjejer i min klass alltid ställer frågan "ska vi skriva namn på provet?"

Nej förfan, det här är en anonym undersökning på hur många som i denna klass gjort sina läxor de senaste 3 månaderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det fanns en hel del sådana imbeciller i min gymnasieklass. Till och med i de ämnen jag själv hade svårt för (/inte orkade vara ambitiös i) kunde jag förundras över några av de mer framgångsrika elevernas efterblivna frågor: "Tror protestanter på Gud?", "Var ligger Ryssland?", "När är det rast?" osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför har inte det här hänt mig under min skolgång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Varför har inte det här hänt mig under min skolgång?

Du har tur, eller så är du en av dom! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Du har tur, eller så är du en av dom! [mad]

Oh you didn't [mad]

Jag känner igen beteendet, men det slutade ganska tidigt hos mina medelever. Typ i sjuan. Under gymnasiet så hände det ytterst sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klart man vill va säker på när de e rast, man vill ju inte missa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När slutar vi?
Hur mycket är klockan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag hade vi studiebesök i kyrkan, och prästen säger att det finns ett skönt lugn i kyrkor och undrar om vi hållar med, alla nickar utom klassens mest pantade tjej som säger "nä, asså, kyrkor e inte så roliga". Prästen blir förvirrad men fortsätter oberört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

things involving me:

klart man vill va säker på när de e rast, man vill ju inte missa

Precis, ibland hade läraren glömt bort rasten om ingen hade påmint honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

USCH OCH FY.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmmm du är jättecool som klagar bakom ryggen på de du stör dig på. Jag finner det irriterande när människor inte vågar prata men absolut vågar snacka (skriva i ditt fall!) skit. Skäm ut personerna nästa gång de frågar någonting idiotiskt då, idiot.


   
SvaraCitera

"Va!? Finns valar på RIKTIGT?"


   
SvaraCitera