Aviseringar
Rensa alla

VAD ÄR DET FÖR FEL!??


Ämnesstartare

Eftersom vårdcentralen tycker att jag ska komma dit om tre veckor så får ni leka lite doktor och komma med teorier (även bra då jag kan tjata på doktorn hehe).

Symptom:
* Magont (lite överallt, ibland svider det ibland hugger det, ibland göre ba ont konstant)
* Illamående (ej kräkasillamående men exakt snäppet innan)
* Trött o seg i huvudet
* Huvudvärk till och från
* uppblåst och svullen och gasig 

Det är inte magkatarr för de har jag haft o vet hur det känns för mig. Är jäkla trög i magen också för i övrigt.

JÄDRANS mysig info men nu vill jag ha era expertråd tack :> (ps är ej gravid har pstav och gjorde abort i januari)


   
Citera

cancer


   
SvaraCitera
Draug

magtumör


   
SvaraCitera

Draug:
magtumör

2 st


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
cancer

Draug:
magtumör

Börjar tro det jag med, fast ne.. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

2 st

varför inte fler?


   
SvaraCitera
Draug

FNÖ: 2 st

förmodligen fler.


   
SvaraCitera
Draug

citybird: varför inte fler?

dom kanske inte är många nu men de förökar sig i ruskig fart. snart är de 7-8 stycken, sen får de tumörbarn och barnbarn.


   
SvaraCitera

Håller med personerna ovanför.


   
SvaraCitera

Lyft tunga saker. Rört på sig för lite. Inte ätit bra krubb.?


   
SvaraCitera
Kudhos

ingen feber?


   
SvaraCitera

stress tror jag, men det bästa är att se vad läkaren säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
stress tror jag, men det bästa är att se vad läkaren säger

Jo men vanligtvis när jag varit stressad har jag fått bröstsmärtor och ont bakom solar plexus typ vilket inte stämmer med det här. Det är som om jag är påväg att bli magsjuk men i en hel vecka.. 


   
SvaraCitera

citybird:

Jo men vanligtvis när jag varit stressad har jag fått bröstsmärtor och ont bakom solar plexus typ vilket inte stämmer med det här. Det är som om jag är påväg att bli magsjuk men i en hel vecka.. 

finns ju en massa olika stressymptom och de kan te sig olika, du kanske är på väg att bli sjuk. hoppas att det går bra hos läkaren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

finns ju en massa olika stressymptom och de kan te sig olika, du kanske är på väg att bli sjuk. hoppas att det går bra hos läkaren!

Jo men vad för sjuk skulle det vara som ter sig såhär? jag tycker ju ändå att jag borde veta hur kroppen ter sig innan sjukdom och vid stress eftersom jag har varit sjuk i stress sedan 2012. 


   
SvaraCitera