Aviseringar
Rensa alla

vad är det för fel på emos??


nuggets:

Det e ju så sjukt många som hatar emos, nån här som gör det? bara undrar varför isåfall...[confused][confused]

Dem fick tidigare ligg, nu är emo stilen "ute".
och...

JejeX:

Saken är att du bryr dig för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Emos för mig är deprimerade människor

håller med


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Buddah:

De är fula.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja hurfan kan man respektera ett gäng snorungar som börjar intala sig själva att deras liv suger och därefter drar fram rakbladet för att få sympati...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni alla har aids


   
SvaraCitera

Personligen så har jag inget emot dom som klär sig under kategorin ''emo''. Dessvärre ogillar jag den falska personligheten medföljer och som döljs inom bords som sprider osäkerhet lång väg.

1. Majoriteten är otrevliga mot vanligt folk.
2. Intelligens och moral är obefintlig.
3. Lyssnar på musik utan hörlurar vilket kan vara störande eftersom musiksmaken deras ''suger kuk''.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte såna som skär sig för att vara 'coola', eller såna som går runt och deppar hela tiden (gör det fake då, eeh).
Men musiken och klädstilen har jag inget emot, gillar musiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste bara säga att det oftast inte är emos som skär sig utan människor som faktiskt mår dåligt av en anledning. Jag har skurit mig en gång i mitt liv och det ångrar jag djupt. Men bara för att an gör det är man inte emo. Stör mig på att folk tror att man är Emo för att man skär sig. De flesta emos som skär sig gör det bara för att emos har fått det som stämpel och man vill ju självklart göra allt för attd ets ak se äkta ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och så vill jag tillägga att trenden med att skära sig är ute


   
SvaraCitera

nuggets:

jag e typ emo/punkare, o tycker inte det e nåt fel med det, jag tänker nt byta stil bara för att nån annan säger att jag ska.


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

1. Majoriteten är otrevliga mot vanligt folk.

Lejonhjärta:

2. Intelligens och moral är obefintlig.

Lejonhjärta:

3. Lyssnar på musik utan hörlurar vilket kan vara störande eftersom musiksmaken deras ''suger kuk''.

Pratar du inte om förortsblattar nu?

Låter inte som emos iaf 😛


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Stör mig på att folk tror att man är Emo för att man skär sig. De flesta emos som skär sig gör det bara för att emos har fått det som stämpel och man vill ju självklart göra allt för attd ets ak se äkta ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

Jag har skurit mig en gång i mitt liv och det ångrar jag djupt. Men bara för att an gör det är man inte emo.

Det har det inte. Det är bara ett destruktivt beteende som går att härleda till ett emotionellt tillstånd, en inre smärta etc. Bra att du ångrar det, så otroligt barnsligt att tillgå destruktivitet för att man mår dåligt. Ärren ser också förjävliga ut.


   
SvaraCitera