Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på mig!?


Ämnesstartare

Hej!

Jag är en tjej på 12 år snart 13…
Jag går i en klass med väldigt få tjejer.. och behöver lite nya vänner (känner jag iaf). Och jag hade en tjej som vän på fb som jag hade träffat genom en annan tjej en gång och jag tyckte hon verkade sjukt rolig att vara med och aa så jag försökte lixom bli lite kompis me henne genom att chatta och så.. det var inte ofta hon svarade men när hon väl gjorde det så blev jag överlycklig. Hursomhelst några veckor efter det så började jag bråka jättemkt med min kompis… och då träffade hon (hon ja bråkade med) den tjejen jag ville bli kompis med och aa dom blev väl bra vänner verkar det som? Och samma dag som dom träffats så började tjejen (hon som jag ville va med) chatta med mig.. elr hon började chatten med "bråkar fortfarande du och *#"%/& ?" (inga namn)
Och då svarade jag då "aa det gör vi :/" och trodde lixom att hon brydde sägså jag blev ju jätteglad! 😀 men efter det så svarade hon "bråkar du med #€"&(&% bråkar du med mig!" Aaa och sen fortsatte hon sådär… hursomhelst så är vi nog inte direkt vänner nu och hon var ganska taskig på chatten och så.. men ändå läser jag hennes blogg och suktar efter att bli hennes vän! VARFÖR! hon har ju förfan varit taskig mot mig! så försöker jag tänka hela tiden men det funkar inte!! GAAAhh! vad ska jag göra!!!???? JAG vill vara med henne! men ändå inte lixom… Hon och hennes kompisar gör exakt det som jag oxå vill göra de tänker precis som ja och så.. (vill helst inte ha några taskiga kommentarer nu! om ni inte orkar bry er elr nåt så SKRIV INGET! OKEJ!?) som sagt VAD SKA JAG GÖRA!? [cry]

ÄNDRAT 2010-11-11 21:26
hellu !!!!


   
Citera
Ämnesstartare

tycker du ska strunta i dom och bli kompis med killarna istället [smile]
iofs kanske inte 13-åriga killar är jätteroliga att umgås med
sen undrar jag lite vad du och din kompis började bråka om från första början?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kanske inte 13-åriga killar är jätteroliga att umgås med

Nej precis. Tjejerna brukar finna intresset för killarna som är fjorton år och dricker 3,5:er utanför korvkiosken..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker du ska strunta i dom och bli kompis med killarna istället
iofs kanske inte 13-åriga killar är jätteroliga att umgås med
sen undrar jag lite vad du och din kompis började bråka om från första början?

Ja skulle gärna vilja tänka så.. men som sagt har jag försökt och det funkar bara inte.. Jag har absolut inge problem med att bli vän me killar.. men jag vet nt vart jag ska hitta dom killarna lixom… Dom i min klass är allmänt störda och så inihelvete töntiga att det skule ALDRIG funka. Och som du säger så är inte killarna i min ålder särskillt mogna men jag skulle heller inte kunna umgås med nån äldre för dom ser mig bara så en lite barnunge… [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

sen undrar jag lite vad du och din kompis började bråka om från första början?

Min kompis är taskig när man väl kännmer henne.. då förstår man vilken idiot hon är… jag har börjat säga till och säga som jag tkr till henne och på så sätt har vi börjat bråka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med någon aktivitet så att du träffar lite folk[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är tjej. tyvärr är det inte mycket att göra åt, bara försöka gilla läget[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

du är tjej. tyvärr är det inte mycket att göra åt, bara försöka gilla läget

aamen tack då! [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joofa:

aamen tack då! [tired]

mm se där, typiskt tjejig reaktion[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

du är tjej. tyvärr är det inte mycket att göra åt, bara försöka gilla läget

Men typiskt kille att skriva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joofa:

Men typiskt kille att skriva

Ja, vi killar är rätt duktiga på att skriva[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Ja, vi killar är rätt duktiga på att skriva

Men ni ju så väldigt stöttande oxå!? hahaah nä skulle inte tro det vah...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joofa:

Men ni ju så väldigt stöttande oxå!? hahaah nä skulle inte tro det vah...

Kan stöta på dej om du vill det[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kan stöta på dej om du vill det

emm.. nejj tack… jag ångra mej [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joofa:

emm.. nejj tack… jag ångra mej [shake]

Dåså, sluta klaga[confused]


   
SvaraCitera