Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på mig


Ämnesstartare

Jag har flickvän sen 2 år tillbaka, och vi har bra sexliv etc.

Nu efter att skolan är slut skall min kusin bo hos oss i en vecka, och han har med sig sin polare som är bög med ner också. Jag bor i en litan stad på västkusten så inga detaljer ges [crazy]

Aja, jag är inte bög och har aldrig varit ens lite nyfiken på killar eller nått förut. Men min kusins polare är FETT snygg, och han luktar gott, skrattar mysigt, har snygg kropp, bra personlighet, fina ögon och är lagom kaxig och grabbig och är typ lätt som fan att prata med och allmänt underbar. Hur kan jag känna såhär för en kille helt plötsligt? Dessutom är han bara 15år vilket är lite pinsamt med. Men jag hittar typ på ursäkter för att få vara nära honom, typ småkivas när vi spelar tv-spel, brottas när vi badat etc.

Är fett kåt på honom och jag känner mig så jävla dum och typ skäms för att jag tänker såhär. Och min tjej lär ju hata mig om hon misstänker eller får reda på något.

Kan man typ få starka känslor för en kille utan att vara bög? Jag har aldrig träffat en homosexuell kille innan vad jag vet, men det känns typ som att han smittat mig eller nått. jag vet att det kanske låter dumt men det känns så. Aldrig haft sånna känslor innan, men nu pang så kan jag inte sluta tänka på honom [chocked]


   
Citera

Varför skulle det vara något fel på dig? [confused]


   
SvaraCitera

gulligt

jag vet inte riktigt mer vadd jag kan svara (A)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bikta dig! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha åh. [love]


   
SvaraCitera

Awww [love]

Jag vill också vara sådär superkär i någon [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

gulligt

respons:

Haha åh. [love]

Frippe96:

Awww [love]

Precis vad jag ville höra [mad]

Men seriöst, har ni grabbar haft sånna känslor för en kille nån gång, eller är jag typ bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad:

Men seriöst, har ni grabbar haft sånna känslor för en kille nån gång, eller är jag typ bög?

Inte jag, men antagligen Frippe och Qazed. Med tanke på att de är homosexuella då alltså. Grattis kompis. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är väl bi. Prata med din flickvän, är inte säkert att hon blir sur och du har inget att förlora. Hon kanske rentav tänder på tanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du får känslor för någon annan oavsett kön är något du borde prata med din flickvän om, om ni inte kan köra på ett öppet förhållande dvs [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad:

men det känns typ som att han smittat mig eller nått.

[bigsmile]

Men hörru, ibland händer det att man blir kär i och attraheras av individen, inte könet.
Eller så väcktes din nyfikenhet av vetskapen att han är homosexuell.
Avvakta och se hur det utvecklas, tänk även över din relation med din tjej om det känns som att den kan bli svajig av detta.

ps det är inget fel på dig ds


   
SvaraCitera

Äh. Bög hit och dit. Sånt är inte så jävla noga.
Det är som är viktigt är att du är attraherad och intresserad av den här killen. Koncentrera dig på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Inte jag, men antagligen Frippe och Qazed. Med tanke på att de är homosexuella då alltså. Grattis kompis.

Tack kompis, känns mycket bättre nu [crazy]

Nachac:

Prata med din flickvän, är inte säkert att hon blir sur och du har inget att förlora.

Zapetta:

Att du får känslor för någon annan oavsett kön är något du borde prata med din flickvän om

Hur ofta vill flickvänner höra om att deras pojkvän är intresserad av en annan kille? Är det inte bättre att bara hålla käften?

krasch:

Eller så väcktes din nyfikenhet av vetskapen att han är homosexuell.

stereo total:

Det är som är viktigt är att du är attraherad och intresserad av den här killen. Koncentrera dig på det.

Men vad skall jag göra då? Legat och tänkt på detta hela natten, asjobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad:

Men vad skall jag göra då?

.([no-no]fg nid åp knät nem)atrilf tta atset ,redel ted trav es ud lliV

.råg ted ttog ås nadnu gid llåh ,gnitnegni ud lliV


   
SvaraCitera

Zapetta:

Att du får känslor för någon annan oavsett kön är något du borde prata med din flickvän om, om ni inte kan köra på ett öppet förhållande dvs

tänkte lite samma sak. va inte orolig över din läggning den kommer du "hitta" naturligt och jag ser inget konstigt i din situation förutom att du har känslor för någon annan än din flickvän.

Som tjej skulle jag i alla fall inte vilja veta om min kille tände på någon annan kille/tjej). men bara för att det är en kille är det inte mindre otrohet så håll tassarna i styr tills du bestämt dig.


   
SvaraCitera