Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på mig? Fortfarande oskuld..


Ämnesstartare

Tjena, jag är 16, snart 17 år gammal..jag börjar få väldigt dåligt självförtroende för jag fortfarande är oskuld. Får ofta höra positiva saker om mig och om mitt utseende, men det är aldrig någon som vill ha mig [rolleyes]
Sedan jag var 14 år har jag haft 4 flickvänner varav 2 var väldigt seriöst som höll ett bra tag..men vi hade aldrig sex, ingen av mina flickvänner som någonsin velat, den ena äcklades av det och den andra vågade inte "ännu". Jag har aldrig haft sex, aldrig fått en avsugning heller, inte ens sett ett par bröst, "bara" blivit avrunkad och hånglat. Får alltid ett nej, etc
Har jag bara otur eller gör jag nåt fel.. [tired]


   
Citera

votka:

Har jag bara otur eller gör jag nåt fel.. [tired]

Du saknar kanske lite tålamod. Sjunk inte så lågt att du våldtar någon bara. Det vill säga, vänta så kommer du snart träffa någon som vill ha lite sexy time med dig.


   
SvaraCitera

votka:

"bara" blivit avrunkad

U damn right, "bara" [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du saknar kanske lite tålamod. Sjunk inte så lågt att du våldtar någon bara. Det vill säga, vänta så kommer du snart träffa någon som vill ha lite sexy time med dig.

Nejdå, det skulle jag aldrig få för mig då jag genast lägger av när jag fått ett nej
Kan tillägna att båda mina seriösa förhållanden varade i över åtta månader...så skulle nog inte vilja påstå att jag har så dåligt tålamod [no-no]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

votka:

Nejdå, det skulle jag aldrig få för mig då jag genast lägger av när jag fått ett nej
Kan tillägna att båda mina seriösa förhållanden varade i över åtta månader...så skulle nog inte vilja påstå att jag har så dåligt tålamod [no-no]

Tjatsex är inte heller okej men tror inte du håller på med det heller så. Fast, du är 17, du har inte väntat så speciellt länge på att "bli av med" "oskulden". 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tjatsex är inte heller okej men tror inte du håller på med det heller så. Fast, du är 17, du har inte väntat så speciellt länge på att "bli av med" "oskulden". 😛

Kanske du har rätt, men börjar bli tråkigt att bara höra från alla kompisar (både killar och tjejer) om hur nice det är 🙂

Schism:

inget

[cheers]


   
SvaraCitera

votka:

Kanske du har rätt, men börjar bli tråkigt att bara höra från alla kompisar (både killar och tjejer) om hur nice det är 🙂

Så du känner att du mest vill ligga för att få vara en del av "sexpratar gemenskapen"? [cute]


   
SvaraCitera

Äh du är ju uppenbarligen inte fullständigt värdelös du då lyckats förföra ett par tjejer iaf, det kommer med tiden.


   
SvaraCitera

votka:

Kanske du har rätt, men börjar bli tråkigt att bara höra från alla kompisar (både killar och tjejer) om hur nice det är 🙂

Inte för att vara den som är den, men typ hälften av mina "närmare" vänner är oskulder så vitt jag vet. Vi pratar dock inte sex pga vad fan då för


   
SvaraCitera

votka:

. Får ofta höra positiva saker om mig och om mitt utseende, men det är aldrig någon som vill ha mig

Falska jävlar! Oftast är det sanningen man vill höra, erkänn! [smile]


   
SvaraCitera

votka:

Tjena, jag är 16, snart 17 år gammal..jag börjar få väldigt dåligt självförtroende för jag fortfarande är oskuld.

votka:

börjar bli tråkigt att bara höra från alla kompisar (både killar och tjejer) om hur nice det är

Det känns som att ditt självförtroende för mycket beror på andras åsikter om saker och ting. Om alla dina kompisar hade varit oskulder, hade du då känt mindre press och haft bättre självförtroende? Att ha sex är ingen tävling som du måste vinna innan en utsatt deadline. Det är bara något du inbillar dig.


   
SvaraCitera

FÖrlorade oskulden under 19-20års perioden så vafan gnäller du om ungajävel[wink]


   
SvaraCitera

Men snälla, du är ju bara en liten unge än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gulliga ni är [cheers]
Men jag vet inte..skönt att bara berätta det på nåt ställe iaf [party]


   
SvaraCitera