Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för fel på mig?


Ämnesstartare

Tror att jag har en psykisk sjukdom för jag tycker allt som jag inte vill göra är extremt jobbigt slängde  nyss en stol genom hela klassrummet för att jag blev så jävla arg om ngn vart dryg eller gjort ngt annat dumt mot mig så kan jag inte ge mig förrän jag hämnats och jag vill att folks förhållanden ska förstöras typ att ngt händer pojkvännen bara för att tjejen ska bli ledsen och jag tror alltid att folk går bakom ryggen på mig jag gnäller nästan alltid och är olika personer beroende på vem jag är med vad har jag för sjukdom?


   
Citera

Prata med någon professionell istället för att be ett ungdomsforum på nätet diagnosera dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thé King:
Tror att jag har en psykisk sjukdom för jag tycker allt som jag inte vill göra är extremt jobbigt slängde  nyss en stol genom hela klassrummet för att jag blev så jävla arg om ngn vart dryg eller gjort ngt annat dumt mot mig så kan jag inte ge mig förrän jag hämnats och jag vill att folks förhållanden ska förstöras typ att ngt händer pojkvännen bara för att tjejen ska bli ledsen och jag tror alltid att folk går bakom ryggen på mig jag gnäller nästan alltid och är olika personer beroende på vem jag är med vad har jag för sjukdom

Det är säkerligen inget som behöver vara bestående utan jag har tidigare haft dessa problem och då har jag trott att alla snackat bakom min rygg och att alla tyckt illa om mig men du ska veta att det verkligen inte är så utan det är enbart den psykiska biten som gör att man upplever det så.. Det är skillnad på tankar och handlingar och det krävs ofta lång tid samt att man ska ha det riktigt svårt innan något sådant sker, dessutom så är hämnd inte lösningen på att få må bättre utan det ställer bara till med ännu mer problem.

Det bästa man kan göra är att berätta om det här för sina föräldrar, och förklara hur man känner så kan dom hjälpa till och vara ett stöd i ens vardag.

Du kan även ringa BRIS på 116111 så kommer du att få prata med någon och jag garanterar att dom är jättebra. Du kan ju även be om att få träffa en skolkurator som du kan få prata med..

Finns på chatten broder ifall du känner att du vill prata om något... 


   
SvaraCitera

CasperJ:
Prata med någon professionell istället för att be ett ungdomsforum på nätet diagnosera dig. 


   
SvaraCitera