Aviseringar
Rensa alla

vad är det för folk på flashback?


Ämnesstartare

Diskutera    


   
Citera
Ämnesstartare

Ett pack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett väldigt äckligt sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blaserad:
Ett pack.

Hur ofta stöter man på dem i vardagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många där som skrivit om mitt bostadsområde så de måste vara rätt vanliga :- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Hur ofta stöter man på dem i vardagen?

Typ aldrig. 

För cirka 0 av dem skulle säga det de säger på Flashback på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men annars säkert dagligen, om man promernar en medelstor stad.

Pga det är ett stort forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pedo-/hebefiler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns nån snubbe där som är kock, sen vet jag en knarkare också. 


   
SvaraCitera
mynona

Många bittra manliga sexister. 
Många sexistiska players. 
Sd:are. 
Personer som är medlemar för att man kan säga vad som helst där. Jag känner en del treviga personer som har konton där, men ofta verkar det vara för att Flashback är bra att ha ibland snarare än för att de ser det som ett angenämt forum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det brukar bero helt på vilket subforum man kollar in på. Jag tror det finns något större diversitet än de nidbild som ofta framgår. 


   
SvaraCitera

En himla massa olika människor. Men främst internetkrigare av manligt kön som åtminstone sympatiserar med SD och ha ren rätt så unken människosyn.


   
SvaraCitera

Dock skulle jag vilja ge dom på subkulturer och socioekonomiska-livstilar-tråden en virtuell kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart flashbackare sedan jag va typ 16, 5konton eller nått. 

Chacha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla möjliga. Forumet brukar ha runt 30-40k besökare en vanlig vardag samtidigt som det brukar vara runt 300-500 som läser i forumdelen "Integration och invandring". Men det märks absolut att det överlag finns starka SD-sympatier om man läser i andra delar av forumet också (till exempel Politik) och detta beror såklart på att Flashback är ett av få ställen där folk kan diskutera till exempel invandringsproblem utan att bli trakasserade.

Generellt sett kan man väl säga att forumet överlag har en överrepresentation av samtalsämnen som anses känsliga att diskutera IRL. Droger, invandring, relationsproblem, politik, brott. Men majoriteten av alla trådar vill jag påstå berör helt vanliga ämnen såsom telefonabonnemang, datorspel, resor till Afrika, problem med hunduppfostran, köpråd för kläder o.s.v.


   
SvaraCitera