Aviseringar
Rensa alla

vad är det för folk på flashback?


Ämnesstartare

Trollpack, rasister, personer som vill se mass-slakt av personer som tillhör en viss religion eller kultur, idioter och...

schim: Pedo-/hebefiler

Men dom överlägset flesta är fega människor som måste få utlopp för sina åsikter, som inte vågar stå för det dom tror på i verkligheten.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Finns alla typer av folk på flashback, beror på i vilken forumsdel man är inne i.


   
SvaraCitera
Kudhos

Beror på forumsdelen. Vissa delar är ju bara vanligt folk, sen finns det subforum med... Speciellt folk.


   
SvaraCitera
1009
 1009

Nederländaren: och detta beror såklart på att Flashback är ett av få ställen där folk kan diskutera till exempel invandringsproblem utan att bli trakasserade.

Fast bara om man diskuterar det ur ett rasistiskt perspektiv. Om man inte gör det så blir man fett trakasserad. 


   
SvaraCitera
Exner

jag m.fl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storchen kan du inte gå och ruttna bort någonstans. du är den sämsta i hela världen på att ha åsikter. du gör ingen nytta och är bara trög och dum i huvudet. tyst med dig iaf. tack så mkt på förhand

"Hjärta" fuck you


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla finns på flashback


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en liten klick intelligenta och belästa människor där också, som gillar att diskutera och tipsa andra människor om bra böcker, film, musik etc. Är väl en av de positiva grejerna jag kommer på, annars finns där ju såklart en hel del rasister och allmänt jobbiga människor...

Storchen84: personer som vill se mass-slakt av personer som tillhör en viss religion eller kultur

Nu tar du väl ändå i lite väl mycket?


   
SvaraCitera
Exner

Feberyra:

Nu tar du väl ändå i lite väl mycket?

Han är sådan.


   
SvaraCitera
Exner

schim:
Pedo-/hebefiler

tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket blandat folk. Upplever att det generellt är ganska smarta människor som "fattar" som hänger på flashback. Finns ju flera väldigt roliga och genialiska trådar som smarta flashbackare tillsammans byggt upp. Upplever också att det finns en hel del intelligenta SDare som sällan förlorar en argumentation mot slumpvis val vänstertomte. Finns väl även ett gäng outsiders på hemsidan som snarare är högljudda än särskilt många. Nazister, pundare, pedofiler osv.  Förövrigt är väl de flesta ganska normala.

Men för en osäker person från UM så kan jag absolut förstå att flashback kan verka obehagligt, främmande och hårt då det verkligen finns många udda människor där och då det dessutom är en ganska hög nivå på många diskussioner där man kan få hårt mothugg ifall man kommer med något dumt eller onyanserat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
Mycket blandat folk. Upplever att det generellt är ganska smarta människor som "fattar" som hänger på flashback. Finns ju flera väldigt roliga och genialiska trådar som smarta flashbackare tillsammans byggt upp. Upplever också att det finns en hel del intelligenta SDare som sällan förlorar en argumentation mot slumpvis val vänstertomte. Finns väl även ett gäng outsiders på hemsidan som snarare är högljudda än särskilt många. Nazister, pundare, pedofiler osv.  Förövrigt är väl de flesta ganska normala.

Men för en osäker person från UM så kan jag absolut förstå att flashback kan verka obehagligt, främmande och hårt då det verkligen finns många udda människor där och då det dessutom är en ganska hög nivå på många diskussioner där man kan få hårt mothugg ifall man kommer med något dumt eller onyanserat.

Hahahah roligaste jag läst på länge. Går inte att ha vettiga diskussioner där med SvP:are som vill sätta en i koncentrationsläger för man är invandrare osv på invandringsforumet.  Lästenen del på träningsforulet och modeforumet förrut och de verkade ju veta vad de sysslade med men det skulle inte förvåna mig om även många av dom var rasister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Men dom överlägset flesta är fega människor som måste få utlopp för sina åsikter, som inte vågar stå för det dom tror på i verkligheten.

Skulle vilja se många tuffa vänstermänniskor från det här forumet stå upp mot mig i verkliga livet och säga all den skit de sagt genom åren. Det går bägge vägarna det där med att leka tuff bakom skärmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Hahahah roligaste jag läst på länge. Går inte att ha vettiga diskussioner där med SvP:are som vill sätta en i koncentrationsläger för man är invandrare osv på invandringsforumet.  Lästenen del på träningsforulet och modeforumet förrut och de verkade ju veta vad de sysslade med men det skulle inte förvåna mig om även många av dom var rasister.

Har aldrig påstått att varken SvPare, pundare eller pedofilerna är de "intelligenta" på sajten. Påpekade dock att dessa stollar inte är särskilt många egentligen utan snarare mest högljudda. Själv har jag försökt diskutera mot nazister och det slutar sällan i något vettigt, det har du helt rätt i.

De övriga "vanliga" medlemmarna besitter dock generellt en väldigt hög intelligens, det står jag fast vid, vilket inte minst syns i olika humortrådar där medlemmarna tillsammans verkligen lyckas skapa fenomenala saker. En väldigt hög nivå som står i tydligt kontrast till UMs lektrådar. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

en representativ del av folket. tyvärr


   
SvaraCitera