Aviseringar
Rensa alla

Vad är det för magsjukdom?


Ämnesstartare

Hej allihopa.

Innan jag börjar vill jag bara säga att jag har haft tidigare problem som detta så jag undrar verkligen vad detta kan bero på.

Nu är det så att för en vecka sedan började jag må lite illa och jag blev lite yr men efter ett par dagar började jag verkligen må illa och jag blev riktigt yr men samtidigt började jag må värre för varje gång jag åt eller drack något.

Jag har börjat att kallsvettas och jag har börjat att få smärtor i den övre delen av magen vilket skapar problem för min andning ibland och den skapar samt smärtor i revbenen ibland. Så fort jag ställer mig upp börjar jag att mår riktigt riktigt dåligt som om jag behöver kräkas och samtidigt känner jag att mitt blodsocker sjunker vilket skapar yrsel och huvudvärk.

Som jag sa innan så kan jag inte dricka eller äta något överhuvudtaget utan att jag börjar må riktigt dåligt och detta har hållit i sig under en vecka. Jag känner mig så svag att det ända jag vill är att bara gå och lägga mig.

Vet någon om jag har någon magsjukdom, och om jag ha, vad är det för sjukdom?


   
Citera

Jag känner igen det där, men mitt var "bara" utsättningssyndrom från psykofarmaka. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, tack för ditt svar. Får fortsätta söka tror jag.


   
SvaraCitera

Du kanske skulle ta en tur till vårdcentralen, de kan nog svara bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske det ja men dom säger säkert att det är något heller.


   
SvaraCitera

Jag tror det är lättare för dig WishCookie att få svar via läkare än fjortisar på ett random forum på nätet [smile]


   
SvaraCitera

WishCookie:

vad är det för sjukdom?

Tror också du måste gå till vårdcentralen. Dina symtom är rätt diffusa och kan betyda många olika saker, men ett blodprov skulle definitivt vara på sin plats.

Lycka till!


   
SvaraCitera