Aviseringar
Rensa alla

Vad är det man gör fel?


Ämnesstartare

Hej,

Har vart nu ensam 2 år tror jag och jag hatar att vara det, vill inte vara det längre.

Varje gång jag har snackat med någon så har de altid sakt att jag är söt, gullig, omtänksam..... men jag får altid slut på ord sen och vet inte vad jag ska säga mer. jag är sån som rak på sak, gillar jag någon så säger jag det, kan inte heler ljuga för någon jag gillar heler.

vad är det man ska göra för att få det att funka, vad ska man prata om?

Snackar med en tjej nu som jag börjar gilla men på nåt sätt känns det som inte vill prata med mig och hon är typ aldrig inne på msn lr så är hon upptagen och svarar inte.

orkar inte att vara ensam längre, vad ska man göra?

ursäkta min svenska men den är inte perfekt när det gäller stavning.


   
Citera

Tjejer från Sverige är det knepigaste som finns. Andra är mycket lättare.

Sätt tjejen i världens centrum, ställ frågor och bara undra allt som du själv tycker rä bra att undra.


   
SvaraCitera

Jag har haft samma problem som dig, och jag är likadan. Jag är rak och ärlig oh säger vad jag tycker. Om jag gillar en tjej så säger jag det till henne men det är kanske inte alltid de bästa man kan göra tyvärr...

Men du undrar vad man ska prata om! Där har jag ett helt underbart tips! Snacka om exakt vad som helst! Snacka politik, hockey, balett. YOU NAME IT! Något du gillar att göra eller snacka om! men grejen är att de ska flyta på för då känns det mer naturligt. Är det påtvingat så blir det bara så fel för både dig och henne.

Snacka inte bara på msn med den här personen du har börjat gilla. Utan säg att ni kan ta en fika eller något! Du kan kanske överraska med att ringa, eller kanske smsa! du kan gå och plinga på hennes dörr! då får hon nog en glad överraskning iaf 🙂

ALLA har perioder som du har nu. Men kämpa på och ge inte upp! Du hittar nog en som passar dig snart! Sköt om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har väl aldrig haft nåt seriöst.
tycker synd om dig, pinsamt nog kände jag igen mig i din beskrivning av henne [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äsch det löser sig ju alltid[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zixell:

orkar inte att vara ensam längre, vad ska man göra?

Det kanske handlar om att du bara är söt, gullig och omtänksam. Det hjälper inte, för tjejer är ganska falska. De önskar att de hade såna killar, men de blir inte kära i dem. Man kan passa upp och vara hur snäll som helst mot en tjej, men hon kommer bara känna en som den där "gulliga killen" inte som "han jag gillar"

Vet du vad jag rekommenderar? The game av Neil Strauss, att du hänger runt på pickup artist forum, eller pratar lite med mig - det finns metoder som kan se till att vem som helst får en tjej, och det handlar mest om "inner game" - att tro på sig själv, och att ta till några speciella trick på dem du är intresserad av.

Kan ta ett exempel när man pratar med en tjej. Visste du att de flesta tjejer går på autopilot när man pratar med dem?
"Hej"
"Hej"
"Hur mår du?"
"Bra, dd?"
"Bra"
"Vad gör du?"
är ett exempel på en tråkig konversation som tråkar ut dem. Du behöver ju inte ljuga i det här fallet, men på frågan "vad gör du?" även om du inte tycker du gör något speciellt - skriv typ
"sitter framför en fyrkantig datorskärm och motionerar mina fingrar ;P"
det handlar om att vara glad och uppfinningsrik när man pratar, det här är dock över msn, när man pratar med tjejer är det irl som krävs för att man ska kunna känna att förhållandet funkar.
Maila om du vill veta mer/adda msn helst. finns på min profil. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

"sitter framför en fyrkantig datorskärm och motionerar mina fingrar ;P"

haha.
hahahaha.
fifan! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag skulle föreslå att ni träffas i IRL.
visst är msn en bra grej men.
det är så ofta som man missförstår varandra och uppfattar saker fel när man smsar eller skriver på msn.
lär känna henne i verkligheten istället.
och en grej som jag lärt mig är att man måste träffas fler gånger.
om det blir fel och stelt första gången så träffas igen å igen å igen.
du kanske är som mig.
som måste känna en människa riktigt bra för att kunna öpnna mig.
ha det bra :och lycka till med bruden! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okey, det roliga är att hon bor i gbg o jag i vårgårda och hon är altid upptagen, kan aldrig snacka med henne och hon verkar resa bort typ varje helg. jag vill träffa henne men vet inte.....


   
SvaraCitera

men när du får slut på ord, då kan hon uppfatta det som att du inte är intresserad. o tjejer, i alla fall dom flesta jag känner + mig, vi e lite komplicerade. asså när en kille tar kontakt med mig, så avarar jag altid tillbaka. men när han typ blir tyst eller inte svarar(elr som du, inte vet vad du ska säga), då säger inte jag heller nåt, för jag tror att ha inte är intresserad, o tjejer vill inte vara för efterhängsna så dom väntar typ alltid på att killen ska ta initiativ, för vi vill inte göra bort oss..[blush] typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns bara en sak du kan göra och det är att bli en ny Rebar


   
SvaraCitera

tjo jag vet hur du känner dig det är samma här.

och du anarkandi nice tips[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera