Aviseringar
Rensa alla

Vad är det med denna tjej?


Ämnesstartare

Ska försöka komprimera en lång jäkla historia kortfattat. Jo det är så att jag har varit på gång med en tjej ett tag nu. Men hon skickar ut så konstiga signaler. Först ville hon att vi skulle träffas,och det gjorde vi, men det hände inte så mycket. När vi åkte hem så frågade jag typ om jag kunde få komma hem till henne nån dag. Hon bara avfärdade/log. Efter det var jag på och chattade med henne, men hon var väldigt kylig.

Sen när jag ignorerat henne ett tag och börjat glömma bort henne, så kontaktar hon mig plötsligt. Hade helt glömt bort henne faktiskt. Efter lite chattande frågar hon om vi ska ses hemma hos henne. Men hon tyckte det var svårt att planera osv och jag ville inte vara för på igen så jag la mig inte i det där. Hursomhelst så rann allt ut i sanden.

Nu senast har vi chattat rätt mycket, men hon verkar inte må så bra så jag har mest varit där som stöd för henne. Sen efter ett tag så föreslog jag att vi kanske kunde ses. Då blev hon ställd och upprörd som jag tolkade det. Sa att jag betedde mig sjukt m.m. Vadå bara för att jag föreslår att vi kan träffas? Förstår mig inte alls på henne. Normala människor träffas för att knyta kontakter och hon ville ju det tidigare? Vad är det nu som är problemet?


   
Citera

dagens tips:
håll dig borta


   
SvaraCitera

låter som en bekräftelse-hora

i vilket fall:

Blivande_japan:

håll dig borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ni jag ska glömma henne helt och radera henne från social medier etc?


   
SvaraCitera

Borderline frågetecken.


   
SvaraCitera

Salongsberusad:

Tycker ni jag ska glömma henne helt och radera henne från social medier etc?

Ja.

Nachac:

Borderline frågetecken.

Man får de vibbarna.


   
SvaraCitera

Om du vill ha mer liknande problem, fortsätt med kontakten
Om inte.. stay away!


   
SvaraCitera

Salongsberusad:

verkar inte må så bra så jag har mest varit där som stöd för henne

Håll dig borta.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Låter som om du har lyckats landa en klass a psykbrud. Så som japanen sa

Blivande_japan:

håll dig borta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök nästla dig in i hennes liv tills hon inte klarar sig utan dig, bygg upp så mycket utav ett beroende som möjligt. Sen hotar du att lämna henne när hon inte gör som du vill.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Försök nästla dig in i hennes liv tills hon inte klarar sig utan dig, bygg upp så mycket utav ett beroende som möjligt. Sen hotar du att lämna henne när hon inte gör som du vill.

[love]


   
SvaraCitera

ja glöm släng bort håll dig gärna på mils avstånd


   
SvaraCitera

Fortsätt hålla kontakten med henne och hjälpa henne som du gör nu. Men träffa henne inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Fortsätt hålla kontakten med henne och hjälpa henne som du gör nu. Men träffa henne inte.

Hur ska jag kunna hjälpa henne när hon skickar så konstiga signaler? Hon beter sig konstigt. Har tagit bort henne från mina kontakter och håller mig borta från henne.


   
SvaraCitera

Salongsberusad:

Har tagit bort henne från mina kontakter och håller mig borta från henne.

Det kanske är det bästa.


   
SvaraCitera