Aviseringar
Rensa alla

vad är det med vissa personer


Ämnesstartare

Som inte vill vara i ett förhållande? Finner ni inte det konstigt att vissa vill vara singlar bara för att de letar efter de "bästa"?


   
Citera
Ämnesstartare

Nä...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är varken  hälsosamt eller bäddar för ett bra förhållande om man är tillsammans med någon bara för att man inte vill/vågar vara ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är varken  hälsosamt eller bäddar för ett bra förhållande om man är tillsammans med någon bara för att man inte vill/vågar vara ensam.

 Nej men konstigt att inte take leap of faith så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Som inte vill vara i ett förhållande? Finner ni inte det konstigt att vissa vill vara singlar bara för att de letar efter de "bästa"?

Nej?? 

Alla människor är inte desperata. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är betydligt konstigare med folk som vill vara i förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag tycker det är betydligt konstigare med folk som vill vara i förhållanden.

varför? Människor har alltid varit i grupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

 Nej men konstigt att inte take leap of faith så att säga.

Jag har mer och mer blivit övertygad av det här argumentet. Kul att du tog upp det, jag tror inte det går att vara för bekväm. Desperat eller inte, den som bygger ett underbart förhållande med någon lär inte bry sig om sådan småsaker. Det finns verkligen bara sucker och nonsucker vad gäller det här, och man är verkligen en sucker om man fegar ut bara för att man är rädd att ha fel. Det är min bestämda åsikt hädanefter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har perioder där jag mår allra bäst ensam. Dessutom har jag svårt att öppna upp mig för människor pga saker jag varit med om, så att jag är kräsen handlar bara om detta.

Sluta tro att det finns en normalitet kring förhållanden och singlar. Det gör det inte. Man ska göra det som är rätt för en  själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är varken  hälsosamt eller bäddar för ett bra förhållande om man är tillsammans med någon bara för att man inte vill/vågar vara ensam.

Fast du vågar vara ensam, så hur är det relevant för dig exempelvis? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag har perioder där jag mår allra bäst ensam. Dessutom har jag svårt att öppna upp mig för människor pga saker jag varit med om, så att jag är kräsen handlar bara om detta.

Sluta tro att det finns en normalitet kring förhållanden och singlar. Det gör det inte. Man ska göra det som är rätt för en  själv.

Absolut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:
Jag har mer och mer blivit övertygad av det här argumentet. Kul att du tog upp det, jag tror inte det går att vara för bekväm. Desperat eller inte, den som bygger ett underbart förhållande med någon lär inte bry sig om sådan småsaker. Det finns verkligen bara sucker och nonsucker vad gäller det här, och man är verkligen en sucker om man fegar ut bara för att man är rädd att ha fel. Det är min bestämda åsikt hädanefter. 

Exakt så som jag känner


   
SvaraCitera