Aviseringar
Rensa alla

Vad är det mest pinsamma ni råkat ut för?


Ämnesstartare

Jag e en kille på 13 år och i fredags blev jag sedd naken efter gympan av en tjej i min klass. Det var så pinsamt!

Berätta om det mest pinsamma som hänt er...


   
Citera

pinsamt när jag hittade en klump fail i en arabs avföring


   
SvaraCitera

jag snubblade när jag skulle av från tåget så jag tg tag i d första jag kom åt som visst var en killes röv 😛

pinsamt!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Gått på isen på ett gigantiskt dike mitt på skolan, isen höll inte så jag föll ner och låg med där i diket med vatten upp till midjan, halva min klass och nästan en hel annan klass står och kollar på!

Fast sen så skrattade jag rätt mkt åt det då jag fått av mig kläderna!


   
SvaraCitera

calle87__89:

Jag e en kille på 13 år och i fredags blev jag sedd naken efter gympan av en tjej i min klass. Det var så pinsamt!

Så kan det gå om man har en liten snopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget som råkat ut för nåt mera pinsamt?


   
SvaraCitera

Förut var jag på toa, och då hade jag glömt å låsa. D va i kistas toa... Sen va d en tjej som öppna dörren, och hon sa "Ameh gud!!!" å sen stängde hon. Det var PINSAMT!!![tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

calle87__89: Jag e en kille på 13 år och i fredags blev jag sedd naken efter gympan av en tjej i min klass. Det var så pinsamt!

Så kan det gå om man har en liten snopp.

hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sassis_94:

Förut var jag på toa, och då hade jag glömt å låsa. D va i kistas toa... Sen va d en tjej som öppna dörren, och hon sa "Ameh gud!!!" å sen stängde hon. Det var PINSAMT!!!

lite jobbigt kanske:P

MissAlmadeh:

jag snubblade när jag skulle av från tåget så jag tg tag i d första jag kom åt som visst var en killes röv 😛

pinsamt!

haha, fick du ju en anledning o tafsa iaf!


   
SvaraCitera

Klokantokan:

lite jobbigt kanske:P

ameh troru!! [chocked][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sassis_94:

ameh troru!!

fast tur att de inte va nån snuskgubbe iaf!!:D


   
SvaraCitera

Era historier är ingenting jämfört med min.

Historien om hur jag spydde ner tunnelbanan:

Studenten, alla super och gör dumma grejjer. Vi söp hela natten, drog runt på stan i olika parker osv. Till slut, lunch tid nästa dag, bestämmer vi oss för att åka hem. På tunnelbanan går vi på vid odenplan, vid hötorget känner jag mig väldigt illa-mående. Efter t-centralen kvider jag något om att gå av vid nästa till min kompis, vilket följs upp av att en enorm spya kommer. Tåget var fullsatt, dvs alla sittplatser var tagna, min kompis satt i 4:an brevid min. Kvinnan mitt emot mig fick hela knäet täckt, såg inte de andra, men min kompis fick spya på sig(och han de satt en person mellan oss vilket säger en hel del om spridningen). Jag säger något i stil med "förlåt, de bara kom" med spya runt munnen, jag känner mig otroligt förudmjukad.
Självfallet går vi av vid nästa, gamla stan. Första tanken är att ta några tidningar och försöka torka av sig, detta hjälper inte särskilt mycket. Nästa briljanta idé är att vi går ut och sätter oss vid vattnet ett tag (om ni åkt mellan slussen-gamla stan vet ni var jag menar). Vi tar av oss byxorna, tvättar dem i vattnet och hänger dem på tork medans vi sitter i kalsongerna, mitt på dagen, gamla stan, vardag, studentvecka, studentbussar åker förbi väldigt ofta. Efter en timma av att vi låtigt de torka så klär vi på oss och hoppar på tåget, efter typ 5 stationer går vi av igen för jag inte vill riskera att spy mer. Tar buss istället för tunnelbana hem av någon anledning.

1 timma senare kom jag hem, lämna kostymen till kemtvätt, sa inget till farsan och gick å la mig.

Finns säkert någon som kan toppa den men att EN persson skulle se er naken på toa är ingenting jämfört med att spy ner 5-8 personer, framför ett 30-tal.


   
SvaraCitera

Klokantokan:

haha, fick du ju en anledning o tafsa iaf!

men jag slog typ tll och grabba samtidigt ;P


   
SvaraCitera

OMG vill ni verkligen veta vad det pinsammaste jag vart med om är?
shiiit haha det var så skämmit att jag ville bara försvinna därifrån.

Jag var i skolan och vi hade lektion. jag satt där och allt var som vanligt. men sen när jag går upp från stolen ser jag att det är blod på den. jag kan inte tro mina ögon. OMG jag hade fått mens och inte märkt det själv. asså hur fan kunde jag ite känna av det[cry] men aja det var verkliiiigen skämmigt. tur att det inte var så jätte många i klassen. anyway jag torkade bort allt och gick hem[sad][shake]. asså jag ville bara dööö den stunden hahah fett skämmiiiiiiiiigt guuuud.


   
SvaraCitera

Degklumpen:

OMG jag hade fått mens och inte märkt det själv.

[bigcheers]


   
SvaraCitera