Aviseringar
Rensa alla

Vad är det osexigaste ni vet?


24/7
 24/7
Ämnesstartare

För mig är det nog när personer har massa bilder upplagda som dom tycker är sjukt coolt redigerade i photoshop men så är det bara SÅ SJUKT FULT. Blir provocerad. Och lite äcklad. No joke. Föll över en sådan nu och bara nejnejnejnejnejnej varförvarförvarförvarförvarför slutaslutaslutasluta åååååååååååå.


   
Citera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Kommer inte kunna sova nu pga är så himla uppe i varv och upprörd tack vare detta.


   
SvaraCitera

Uttrycket social kompetens.


   
SvaraCitera

äckliga fötter


   
SvaraCitera

Folk som smaskar när de äter. 


   
SvaraCitera

Påklädda människor


   
SvaraCitera
höna

bli kallad fåniga/"gulliga" namn

springgympaskor till vanliga kläder


   
SvaraCitera

ointelligens


   
SvaraCitera
KSENIA

sådana som jag upplever töntiga eler sådana som jag kan kalla för wt


   
SvaraCitera

Fetma, antagligen.


   
SvaraCitera

När någon luktar illa.


   
SvaraCitera

människor med för stora egon..... eller strumpor i sandaler...... o folk som luktar äckligt eller ser hemskt ovårdade ut


   
SvaraCitera

killar som ba omg jag är så hunkig och kolla här tjejer jag är ju en BRA kille också som kommer behandla er som en prinsessa, ja, när jag har tid över. att stå och spänna sig i spegeln tar ju en del tid vettni, precis som att posta uppenbara citat om hur en bra kille ska vara på facebook. Utöver det: var lycklig över att jag ägnar dig ens lite uppmärksamhet.

Arg

NEJ DU ÄR INTE SÅ SNYGG, NEJ DU VERKAR INTE SOM EN HYVENS KILLE NÄR DU MÅSTE BERÄTTA FÖR FOLK HUR BRA DU ÄR (DU VET RIKA SKRYTER INTE OM PENGAR) OCH JAG TÄNKER FAN INTE JUBLA ÖVER ATT DU SÄGER TJA KEXET LÄG1 DA FÖR FAN JAG ÄR INTE DITT KEX OCH TÄNKER INTE BLI HELLER


   
SvaraCitera

Människor så har sentimentala samband med musik som är helt obvious skit.


   
SvaraCitera
höna

Folk som tshirtar med skrikande vargar på (NI VET)

Killar som inte dricker öl. Lite dumt men det är typ sant 🙁 


   
SvaraCitera