Aviseringar
Rensa alla

Vad är det pinsamaste ni gjort på fyllan?


Ämnesstartare

rubriken säger ju sig själv!

Det pinsamaste jag har gjort var nog föra midsommar så jag var i Ystad, vi hade druckit ute vid en strand då vi blev suga på max.

Jag var stupfull då jag hörde att någon skrek att det var gratis hamburgare inne på max. Gratis är ju godast så jag vinglade in, det var supermånga folk & det stod många brickor på rad, full som jag var så trodde jag att det var hamburgarna man kunde välja på. Jag ryckte åt mig några hamburgare & gick ut och kastade dem till dem som ville ha, (hade råkat ta massa kycklig/fisk hamburgare som jag ej gillade). Dagen efter när vi skulle gå in och tjocka oss igen så var jag portad därifrån eftersom dem sett i kameran att jag snott. Jag har ej vågat gå in där sen dess........ 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag var på festival och hade groggat hela dagen och blev rejält packad, innan vi gick in på festivalområdet svepte jag mer än en halv flaska rosé (videobevis finns, är fortfarande helt ställd över att jag fick i mig det utan att spy) efter det är allt svart.
Hånglade med en kille jag var "på G" med under en kortare period för några år sedan utan att förstå att det var han fören långt efter. Hade någon timma efteråt sagt att det hade var honom jag hade hånglat med, min vän trodde jag pratade goja. Dagen efter påminde hon mig om vad jag hade sagt och då tittade vi på bilderna i kameran, jo visst var det han. Minns inte ens att det hänt, har aldrig varit så full i hela mitt liv och vill aldrig bli det igen, säkert en, två timmar jag inte minns alls och då gjorde vi så himla mycket konstiga grejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort så pinsamma grejer att jag inte ens vill berätta om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, finns även bilder från den dagen när jag försöker äta kebab och har kebabsås i hela ansiktet, dör lite på insidan varje gång jag ser den bilden. Fick även det återberättat att jag var ledsen över att jag var full och inte hade kontroll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Haha, finns även bilder från den dagen när jag försöker äta kebab och har kebabsås i hela ansiktet, dör lite på insidan varje gång jag ser den bilden. Fick även det återberättat att jag var ledsen över att jag var full och inte hade kontroll. 

hhahaahah, ja dem flesta får en och annan sne fylla någon gång i livet 🙂


   
SvaraCitera
reben

finns väl flera sådana här trådar


   
SvaraCitera
reben

har gjort dumma grejor men pallar nt tka saker är pinsamt =(


   
SvaraCitera

Vill också bli så full att jag inte har kontroll Ledsen men jag lyckas aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotat en ssu:are till döden

ätit vaniljpannkakor med grus

sagt åt några snygga tjejer att de skulle akta sig för att annars skulle jag spy på dom


   
SvaraCitera

Hade sex med en tjej i en gran av någon anledning, vi tyckte väl att det var smart då. Massa folk såg oss och stod nere och kollade osv.

Inte så pinsamt men rätt äckligt, spottat ut tuggummi och sedan ångrat mig och plockat upp det med massa grus och jord på det och stoppat tillbaks det i munnen.

Kissade och ramlade ner i ett dike och låg där på rygg och kissade över hela mig

Hittat en victorias secret parfym, tömt den och kissat i den och sedan sprungit omkring och sprayat på folk och skrikit att jag pissar på dom.

Kastat vattenballonger på mina grannar som är typ 70 år, dom hatar mig nu (:

Sen massa gånger när man spytt inomhus osv, det är ju rätt pin

När man blivit så full att man inte ens kan stå är det rätt pinsamt också

ALLA gångerna då man är för packad för att få upp den, och om man får upp den är man för packad för att veta vad man gör och det blir det sämsta knullet någonsin varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti: Hittat en victorias secret parfym, tömt den och kissat i den och sedan sprungit omkring och sprayat på folk och skrikit att jag pissar på dom.

du vet om att du inte förtjänar att leva va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallat folk neger

klippt till en snubbe i onödan

rökt imaginära cigaretter och blivit arg när folk påpekat detta

talat om för min väns tolvårige lillebror att denne aldhrigh bordhe börgha dhricka öhl

har emellertid inte bedrivit någon anstiftan till otukt på fyllan, förutom med en bög på debaser för att bevisa att jag inte var homofob


   
SvaraCitera

Rävpojken:

du vet om att du inte förtjänar att leva va?

Ao, det är smällen man får ta. Fast jag gjorde det bara på folk jag inte gillar! D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti: Ao, det är smällen man får ta. Fast jag gjorde det bara på folk jag inte gillar! D:

Ledsen


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Ledsen

Finns så mycket pinsammare saker jag gjort, men det tar vi inte här 🙂


   
SvaraCitera