Aviseringar
Rensa alla

Vad är det pinsammaste som hänt er?


Ämnesstartare

Ja, som rubriken lyder- vad är det pinsammaste som hänt er? För min del måste det ha varit när jag var på tävling med min häst (det vill säga en massa folk runtomkring), min pappa skulle kasta upp mig och lyckades väldigt bra med det, lite för bra nämligen, då jag åkte över på andra sidan... Där låg jag med mina leriga, tidigare vita ridbyxor, och visste inte om jag skulle skratta eller gråta. 😉 


   
Citera
Ämnesstartare

Har inte varit med om så mycket pinsamt. Men det värsta var nog när jag sa hur mycket skit som hälst om en lärare (som faktiskt var dum i huvudet) stog bakom mig. Har aldrig sagt något dumt om em lärare sedam dess


   
SvaraCitera

Min mamma läste mina sms som jag hade skrivit till en kille. Vi hade skrivit riktigt privata saker...han är även den enda jag litar på så hade berättat saker som ingen annan visste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listan skulle bli för lång. Så mycket ångest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Har inte varit med om så mycket pinsamt. Men det värsta var nog när jag sa hur mycket skit som hälst om en lärare (som faktiskt var dum i huvudet) stog bakom mig. Har aldrig sagt något dumt om em lärare sedam de

värsta nånsin hahah! Har hänt mig också 🙁 Tur man inte går där längre ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

desperatellervad:
Min mamma läste mina sms som jag hade skrivit till en kille. Vi hade skrivit riktigt privata saker...han är även den enda jag litar på så hade berättat saker som ingen annan visste.

Det var inte snällt gjort av din mamma :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte hänt. E mef mina egna handlingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Inte hänt. E mef mina egna handlingar

Ibland måste man nog lägga sånt bakom sig och starta om på nytt tror jag 🙂 Dessutom, vad gör det om hundra år????


   
SvaraCitera

pojkarutansmink1:

Det var inte snällt gjort av din mamma :/

Haha nej vet. Kmr nog aldrig förlåta henne känns det som...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

desperatellervad:

Haha nej vet. Kmr nog aldrig förlåta henne känns det som...

Förstår det... Men hon ville nog bara väl, hon bryr sig väl om dig :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pojkarutansmink1:

Ibland måste man nog lägga sånt bakom sig och starta om på nytt tror jag 🙂 Dessutom, vad gör det om hundra år????

allt påverkas ju av allt hela tiden, så det kan nog ha jävligt stor effekt under 100 år. Trots att jag ej lever så kan ju andra må dåligt över det. Eller ja, kanske är lite långsökt nu. Men tänk dig typ att du gör ngt halvt som halvt knasigt mot ngn person, som i sin tur tar ganska illa vid sig och typ reagerar ut på ngn annan oskyldig som i sin tur tar ilal vid sig osv osv i jättelång kedja och allt hat byggs på mer och blir starkare med varje individ och tillslut tar ngn livet av sig eller dylikt. 


   
SvaraCitera

pojkarutansmink1:

Förstår det... Men hon ville nog bara väl, hon bryr sig väl om dig :/

Ja men mina föräldrar bryr sig lite för mycket. Pappa sa att han kände för att spy. Nästa dag ringde han dessutom killen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

allt påverkas ju av allt hela tiden, så det kan nog ha jävligt stor effekt under 100 år. Trots att jag ej lever så kan ju andra må dåligt över det. Eller ja, kanske är lite långsökt nu. Men tänk dig typ att du gör ngt halvt som halvt knasigt mot ngn person, som i sin tur tar ganska illa vid sig och typ reagerar ut på ngn annan oskyldig som i sin tur tar ilal vid sig osv osv i jättelång kedja och allt hat byggs på mer och blir starkare med varje individ och tillslut tar ngn livet av sig eller dylikt. 

Visst är det möjligt, men i en så stor utsträckning tror jag inte att det blir så allvarligt. Det avtar nog efter ett tag, den du påverkar kanske inte blir att må lika dåligt som du gjorde osv (om nu så är fallet). Fortfarande, NYSTART! ;)))))


   
SvaraCitera