Aviseringar
Rensa alla

Vad är det SÄMSTA med Ungdomar.se? – Berätta och vinn ett filmpaket!


Ämnesstartare

Håller med sarkasmen


   
SvaraCitera
Åtta

André Vifot Haas:

Twilight går att byta ut mot Svensson Svensson om du skulle vilja det.

Skrattade högt åt detta. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att texterna är skitlöjliga och meningslösa

vill inte vinna, bara upplyser er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att allting är skitlöjligt utom forumet.

ta bort allt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag inte är moderator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Twilight går att byta ut mot Svensson Svensson om du skulle vilja det.

[love]


   
SvaraCitera

det sämsta är att även om man kollat en citering så ligger den kvar högst upp ett par uppdateringar av sidan.

tiden funkar inte när det byter dag

reklamen som följer med sidan funkar inte i flera mobilwebläsare utan lägger sig över inloggningsrutorna.

så tycker jag varningar som är äldre än 6 månader ska försvinna automatiskt så att moderatorer inte ska behöva ta bort dom.


   
SvaraCitera

Fixa så att om man gömmer en kommentar på detta vis Dold text: 21323 så syns det inte på den där spalten där det ser vad någon har skrivit i en tråd. Ehm vet inte om jag är otydlig elr inte men there you have it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns ingen chatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag saknar mest just nu är den "gamla" sökfunktionen där man fick upp sökresultaten med det senast skrivna först.

Nu när man söker kan man behöva bläddra flera sidor för att hitta ett inlägg, eftersom datumen hoppar hit och dit.

Utöver det tänker jag mest på färgerna till textfor​matering.

Det kanske är något enbart riktiga UM-ninjas ska kunna, men det känns ju som att med tanke på att möjligheten att använda färger finns, så borde det var lika enkelt som att fixa fetstil etc.

Hmm... *fundera*

Jooo, det är ju för BEDRÖVLIGT att diverse tävlingar (Exempel: Novelltävling Tema: Döden) inte tillåts för personer av min årgång (och 1 år yngre).

Jag tror inte mina chanser är större än någon som är 16 eller 23. Tvivlar på att etablerade författare sitter och letar tävlingar de kan "leka" hem, så de som väljer att vara med är troligtvis på ungefär samma nivå.

Förstår att antalet deltagare behöver begränsas på något sätt, men hur många bidrag skickas egentligen in?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

Fixa så att om man gömmer en kommentar på detta vis Dold text: 21323 så syns det inte på den där spalten där det ser vad någon har skrivit i en tråd.

låter knas

ont sökfunktionen


   
SvaraCitera

isola:

låter knas

såg nu när jag läste igenom det hur krångligt jag skrivit xD

Ska stå

så det gömda inte syns på den där spalten där man ser vad någon har skrivit i en tråd.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:

så det gömda inte syns på den där spalten där man ser vad någon har skrivit i en tråd.

men då ser man ju om någon skrivit ngt kul!


   
SvaraCitera

isola:

men då ser man ju om någon skrivit ngt kul!

Meh folk får ju inte skriva roliga och kul saker [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bristen på teman/alternativa färger. synd att de togs bort.


   
SvaraCitera