Aviseringar
Rensa alla

Vad är det sexigaste ni vet?


Ämnesstartare

??Söt


   
Citera
Ämnesstartare

Kvinnliga bakdelar med vaniljglass på. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: ??

Du.

S3ON: Kvinnliga bakdelar med vaniljglass på.

Detta låter sååååå vhfaj. Ahh, nostalgi...Mycket glad
Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Du.

hahaha...Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Kvinnliga bakdelar med vaniljjeans på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Du.

Detta låter sååååå vhfaj. Ahh, nostalgi...Mycket glad
Hjärta

Men jag är inte lika creepy som han var. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Men jag är inte lika creepy som han var.

Än...Mycket gladOskyldig
Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

hahaha...Trött

Vadå, får man inte tycka att du är det sexigaste som finns? Vad säger till personen/personerna som tycker att du är det sexigaste som finns när den dagen kommer? Om den inte redan kommit förstås... Det kanske den har, vad vet jag.
Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Vadå, får man inte tycka att du är det sexigaste som finns? Vad säger till personen/personerna som tycker att du är det sexigaste som finns när den dagen kommer? Om den inte redan kommit förstås... Det kanske den har, vad vet jag.
Hjärta

jo det får man väl. vet inte vad jag ska svara bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: vet inte vad jag ska svara bara

Ptja, det är la en komplimang, och komplimanger brukar man tacka för. Såvida man inte får för många förstås och till slut tröttnat på att tacka eller rent av att få dom...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Ptja, det är la en komplimang, och komplimanger brukar man tacka för. Såvida man inte får för många förstås och till slut tröttnat på att tacka eller rent av att få dom...

Hjärta

Tack. men jag trodde inte du menar det^^
O frågan var mer tänkt som att man skulle svara t.ex personlighetsdrag, utseende osv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: men jag trodde inte du menar det

Det gjorde jag iofs inte, men det är bara för att jag inte vet hur du ser utGalen

ennie: O frågan var mer tänkt som att man skulle svara t.ex personlighetsdrag

Bland det osexigaste som finns är nog arrogans, en "jag står över alla"-attityd, okunnighet i olika former (exempelvis nazism och rasism). Har man minst en av dom egenskaperna så äcklar man mig även om man utsetts till miss universum.

Det var bara några. Kan nog göra en lång o utförlig lista om vad som är sexigast om både personlighetsdrag och utseende, men... ärligt talat så orkar jag inte. Du får nöja dig med några av dom saker jag anser vara sjukt osexigtRodnar

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Tack. men jag trodde inte du menar det^^

Tycker du om vaniljglass? Rodnar


   
SvaraCitera
idaah

Vackra händer, rufsigt hår och leenden Hjärta


   
SvaraCitera