Aviseringar
Rensa alla

Vad är det som är så bra / skönt med att onanera egentligen?


df rqp:
TgigUcZ.jpg

fint


   
SvaraCitera

orgasmen..


   
SvaraCitera

Palla relationer oavsett hur ytliga.


   
SvaraCitera

det är väl skönt, o orgasmen men framförallt psykiskt med att man har det intimt med en vacker tjej.


   
SvaraCitera

willma442:
Varför är det så många som ofta säger: ÅÅÅ det är så skönt att onanera. Varför måste man oftast runka/pulla istälet för att ragga upp någon och ha sex?

Det säger väl sig själv utan att man behöver göra en tråd om det?

Det är skönt och många människor på denna jorden gillar att onanera och tillfredsställa sig själv eftersom det är gott.
Behövs inget A i Kemi, eller en hjärna som Einstein för att lista ut det.


   
SvaraCitera

willma442:
Varför är det så många som ofta säger: ÅÅÅ det är så skönt att onanera. Varför måste man oftast runka/pulla istälet för att ragga upp någon och ha sex?

Jag föredrar att ha nån och ligga med men om inte de alternativet fins så får man tömma tanken sj


   
SvaraCitera

Gurksallad:
 För att det är så mycket enklarare att ta saken i egna händer. Mer praktiskt dessutom. Man spar in på att slippa köpa kondomer. Man kanske heller inte vill ta någon från krogen. + Att det finns dom som tar avstånd från sex (jag m.fl)

vart lägger du satsen då? i en strumpa kanske? 😉 Tycker det är sjukt praktiskt att runka med kondom. Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

vart lägger du satsen då? i en strumpa kanske? 😉 Tycker det är sjukt praktiskt att runka med kondom. Rodnar

Vet en herr som låg på rygg och runkade, råkade gapa av njutning och kom och sprutade rätt i sin egna mun.


   
SvaraCitera

FruLiten:

Vet en herr som låg på rygg och runkade, råkade gapa av njutning och kom och sprutade rätt i sin egna mun.

Svalde han!?  Mycket glad 


   
SvaraCitera

S3ON:

Svalde han!?  Mycket glad 

Haha det vet jag ingenting om! Men han hade berättat om det själv. 
Såg ett klipp på efukt häromdagen om en trekant, så ska ena killen spruta tjejen i ansiktet och träffar andra killens mun som ligger bakom Skadeglädje 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Haha det vet jag ingenting om! Men han hade berättat om det själv. 
Såg ett klipp på efukt häromdagen om en trekant, så ska ena killen spruta tjejen i ansiktet och träffar andra killens mun som ligger bakom Skadeglädje 

Hahaha uuew. Skadeglädje


   
SvaraCitera

ingenting, om det övriga leder till orgasm. 


   
SvaraCitera

df rqp:
TgigUcZ.jpg

Hahahah xD


   
SvaraCitera

willma442:
Varför är det så många som ofta säger: ÅÅÅ det är så skönt att onanera


   
SvaraCitera

df rqp:
TgigUcZ.jpg

Tycker att den där bilden är alldeles jättetoppen.

Ont:

Alla vill inte "ragga upp någon"
Man vet bäst själv vad som.. fungerar för en


   
SvaraCitera