Aviseringar
Rensa alla

Vad är det som händer om man inte har sex?


Ämnesstartare

Då menar jag typ aldrig ha sex eller inte ha sex på några år? Vad är det som händer med en mentalt/fysiskt? Och varför händer detta? Sex är ju trots allt en mänsklig drift och något man behöver.

Jag har inte sex(oskuld) och det är väldigt jobbigt.


   
Citera
Ämnesstartare

Vill ha svar på detta också. Är 35 år och har aldrig kommit i närheten av sex i hela mitt liv. Förstår inte varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske dåligt självförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns många som är asexuella och det händer inget särskilt med de flesta. är det så att du finner det jobbigt kanske du utvecklar depression eller psykiska störningar och då är det detta som påverkar dig negativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer inte så mycket förutom att man får lägre självförtroende och blir bitter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hört att man saknar den där känsliga ömheten man får utav kroppskontakt vilket kan göra att man mår dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag har hört att man saknar den där känsliga ömheten man får utav kroppskontakt vilket kan göra att man mår dåligt.

feromoner


   
SvaraCitera

Inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

finns många som är asexuella och det händer inget särskilt med de flesta. är det så att du finner det jobbigt kanske du utvecklar depression eller psykiska störningar och då är det detta som påverkar dig negativt.

Jag är dock inte asexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer och händer.
Tror inte det händer något med kroppen fysiskt men jag blir översexuell utav bara fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man dör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag är dock inte asexuell.

tycker du det är svårt att närma dig människor, eller är det bara sexuella kontakter du har svårt för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ligger inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

tycker du det är svårt att närma dig människor, eller är det bara sexuella kontakter du har svårt för?

Jag är ofrivilligt oskuld. Jag skulle inte ha större problem att ha sex med någon (en tjej då). Men sånt händer inte för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Generna självterminerar vid uteblivet urval och all metabolism upphör gradvis, du dör.


   
SvaraCitera