Aviseringar
Rensa alla

Vad är det som händer om man inte har sex?


Ämnesstartare

Anura:

Jag är ofrivilligt oskuld. Jag skulle inte ha större problem att ha sex med någon (en tjej då). Men sånt händer inte för mig.

har du varit på träff med tjejer och försökt skapa en relation? eller vad tror du är problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

har du varit på träff med tjejer och försökt skapa en relation? eller vad tror du är problemet.

Jag träffar inga tjejer, är arbetslös. Jag tror det är för att jag sitter hemma mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag träffar inga tjejer, är arbetslös. Jag tror det är för att jag sitter hemma mycket.

vill du gå ut och träffa andra människor och framförallt tjejer? tycker du ska göra det om du inte tycker om att vara ensam och vill ha en partner i framtiden. relationer är bra, även vänskapliga sådana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

vill du gå ut och träffa andra människor och framförallt tjejer? tycker du ska göra det om du inte tycker om att vara ensam och vill ha en partner i framtiden. relationer är bra, även vänskapliga sådana.

Vart träffar man såna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vart träffar man såna?

överallt finns det potentiella vänner eller kontakter. vad gillar du att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

vad gillar du att göra?

Gymma, se serier/film och liknande. Träna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Gymma, se serier/film och liknande. Träna.

försök snacka med någon på gymmet då, om du ej har eget gym.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snacka med folk på internet också. försök hitta personer med liknande intressen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

snacka med folk på internet också. försök hitta personer med liknande intressen!

Vart på internet förutom UM? Jag är så dålig på det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vart på internet förutom UM? Jag är så dålig på det..

hmm.. finns andra forum, som kolozzeum (träningsforum) och emocore (emo, fashioncore, metal osv) bokhyllan (om böcker) fragbite (spel) loading (spel) så finns det väl en massa pokémonforum också. bara att välja vart du tycker det känns bäst att hitta nya människor att ta kontakt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

hmm.. finns andra forum, som kolozzeum (träningsforum) och emocore (emo, fashioncore, metal osv) bokhyllan (om böcker) fragbite (spel) loading (spel) så finns det väl en massa pokémonforum också. bara att välja vart du tycker det känns bäst att hitta nya människor att ta kontakt med.

Jag är svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag är svart.

och det är relevant för att..?


   
SvaraCitera
Junis

du skulle kunna prova nån dejting sajt, inte alla som gillar det konceptet men det går alltid att gå in å kolla iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kroppen tömmer ju sig i sömnen om man inte tömmer den själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

och det är relevant för att..?

Är det inte? I fragbite försökte jag, men väldigt främlingsfientligt där. Ingen vidare hit.


   
SvaraCitera