Forumet - Vad är detta?

Vad är detta?

306 0 14
Hej, jag är en kille på 16 år, som har en fråga. Eller snarare, det är en liten sak jag undrar över, som angår en ganska nyligen inträffad händelse.

Jag och min flickvän, sen ett halvår tillbaka, har ganska mycket sex. Speciellt nu på sommarlovet.
Och nu nyligen har det hänt att när jag tar ut min penis ur henne så finns det blod på den. Det har hänt varje gång de senaste dagarna.
Då tänker ni säkert "haha, det är mens", men hon går på p-piller, alltså kan hon inte få mens. Hon ska inte blöda alls.

Faktum är att vi inte ens vet om det är blod där, men det verkar som det.
Då är frågan, är det att hon har "gått sönder" någonstans där inne? (pga för mycket sex, eller sex där hon inte varit tillräckligt våt), kan det vara en könssjukdom, eller är det något annat?

En annan sak ni bör veta är att hon tar järn-piller, pga järnbrist. Kan det ha med dem att göra?

Uppskattar seriösa svar. Tack!

Spana också in:

caggar:

sex där hon inte varit tillräckligt våt


kan så vara. Men då gör det ont för henne också. Svider och håller på, och är erat sex bra och fullt av förtroende så borde du redan veta det.

caggar:

kan det vara en könssjukdom


Japp, det kan det

caggar:

eller är det något annat?


Kan vara en herrans massa saker faktiskt

caggar:

En annan sak ni bör veta är att hon tar järn-piller, pga järnbrist. Kan det ha med dem att göra?


Varför ringer du inte typ ungdomsmottagningen? :P

klåparen:

Bara för att man ta p-piller, betyder inte det att mensen försvinner.


det beror på vilken sort man tar. Kombinerade är vanligast, då har man mens var 4e vecka, men tar man minipiller kan man ha väldigt oregelbunden eller ingen alls på ett bra tag eller jätteofta, det är individuellt precis som allt annat som gäller kroppen. Jag går på minipiller och har inte haft mens på ett halvår [y]