Aviseringar
Rensa alla

vad är detta?


Ämnesstartare

Är det hälsosamt att gå ner 4 kg på ca två veckor?
Något som inte står rätt till eller vad kan detta va?


   
Citera
Ämnesetiketter

äter för lite


   
SvaraCitera

skulle ej klaga


   
SvaraCitera

Käka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Käka!

Japp, nu blir det mcdonalds hela veckan!


   
SvaraCitera

tindraaa:

Japp, nu blir det mcdonalds hela veckan!

Nej det ska du fan inte göra, bara att göra saken värre.

Ät normalt och sunt men lite mer än du brukar bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ät normalt och sunt men lite mer än du brukar bara.

Jag äter rätt mycket och jag brukar alltid bli mätt? Jag kommer spricka om jag äter dubbelt så mycket......[chocked]


   
SvaraCitera

med tanke på dina tidigare trådar kan man ju misstänka att du har bulimi

antar att man tappar vikt ganska snabbt av det


   
SvaraCitera

skulle inte oroa mig, men det är ju bara jag


   
SvaraCitera

Om du har ätit någorlunda som vanligt så ska du inte gå ner så mycket i vikt under så kort tid. Ring vårdcentral.


   
SvaraCitera

kom hit så ska jag fylla dig med nåt som gör att du får dina 4 kilon tillbaka[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Om du har ätit någorlunda som vanligt så ska du inte gå ner så mycket i vikt under så kort tid. Ring vårdcentral

Nej inte va jag vet, jag är inte magsjuk eller nåt heller. Det känns lite sick bara? eller så är min kropp uppfuckad


   
SvaraCitera

tindraaa:

Nej inte va jag vet, jag är inte magsjuk eller nåt heller. Det känns lite sick bara? eller så är min kropp uppfuckad

Seriöst, ring vårdcentral. Kan bero på diabetes, näringsbrist, hyperthyreos eller en bunt andra sjukdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Seriöst, ring vårdcentral. Kan bero på diabetes, näringsbrist, hyperthyreos eller en bunt andra sjukdomar.

Ajdå, kan bara påpeka att jag har lidit utav järnbrist, har förmodligen vitamin och vätskebrist men kan de ändra på vikten?


   
SvaraCitera

tindraaa:

Ajdå, kan bara påpeka att jag har lidit utav järnbrist, har förmodligen vitamin och vätskebrist men kan de ändra på vikten?

I och med att kroppen till stor del består utav vätska så är det klar att vätskebrist innebär en viktnedgång, men om det inte är något som du antar uppkommit nyligen så borde vikt inte påverkas helt plötsligt. Fortfarande, ta kontakt med en läkare.


   
SvaraCitera