Aviseringar
Rensa alla

VAD ÄR DETTA FÖR LÅT? #2


BLODÅDRA:

provade på några låtar, funkar inte. måste vara väldigt okända låtar... :s

ja nå sånt. Tala gärna om vad du kommer fram till sen [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

ja nå sånt. Tala gärna om vad du kommer fram till sen

ja .c


   
SvaraCitera

googlar man på you oh you your eyes are full of life my darling you så är första resultatet denna tråd [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

googlar man på you oh you your eyes are full of life my darling you så är första resultatet denna tråd

fan va coolt


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

:OOOOOOOOOOOO JAAA

dagens teknik 😀 gåre?


   
SvaraCitera

ohYEA_:

gåre?

BLODÅDRA:

provade på några låtar, funkar inte.


   
SvaraCitera

du har stavat fel


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

...

känns som om det skulle kunna vara låten kortedala av gruppen dorotea. är det en "gitarrbaserad poplåt" med typ ett riff? i sådana fall är jag nästan säker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glxblt:

känns som om det skulle kunna vara låten kortedala av gruppen dorotea. är det en "gitarrbaserad poplåt" med typ ett riff? i sådana fall är jag nästan säker

kommer inte ihåg hur den låter just nu... men det är en tjej som sjunger.

CUBIC_Cube:

du har stavat fel

VAR har jag stavat fel va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glxblt:

kommer inte ihåg hur den låter just nu... men det är en tjej som sjunger.

hehe skojar bara, det var en kille. hade för mig att det var en annan låt jag sökte.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

kommer inte ihåg hur den låter just nu... men det är en tjej som sjunger

hm, då kanske jag har fel ändå. det borde vara en man, samma kille som honeydrips. du får låta någon lyssna och se vad den tror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glxblt:

hm, då kanske jag har fel ändå. det borde vara en man, samma kille som honeydrips. du får låta någon lyssna och se vad den tror

det var en man, jag rättade mig själv. det är massa jävla skrän i låten iaf. så man blir lite galen.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

var en man, jag rättade mig själv. det är massa jävla skrän i låten iaf. så man blir lite galen.

då kanske det är dorotea ändå. släng upp den på youtube eller nåt så kan du få folk att lyssna på den, för att verifiera hypotesen s a s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glxblt:

då kanske det är dorotea ändå. släng upp den på youtube eller nåt så kan du få folk att lyssna på den, för att verifiera hypotesen s a s

kanske det, har blivit rätt avtänd på iden att hitta alla låtar på skivan dock. orkar inte längre.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera