Aviseringar
Rensa alla

Vad är detta med att utseendet inte spelar någon roll?!


Ämnesstartare

Zwift:

Va fan det är ju det optimala, ett stycke kött man kan dra över när man vill.

Jag snackade om relation 😀


   
SvaraCitera

6laxari1laxask:

Harpyja: Om en människa jag inte fastnade för först visar sig vara en underbar människa, blir han eller hon till slut snygg i mina ögon.

Jävligt sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6laxari1laxask:

Jag snackade om relation 😀

Äh, det är för fjollor. Den enda personen som är värd att ha en relation med mig är jag själv, alla andra är bara störiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv så tycker jag att utsidan visar utsidan

Dold text: utsidan speglar väl insidan heh, ja, jag är en idiot [crazy]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Om en människa jag inte fastnade för först visar sig vara en underbar människa, blir han eller hon till slut snygg i mina ögon.

Exakt mina tankar.

m3lis:

varför kollar man annars alltid snett på personer som ser ut på ett annat sätt,

[no-no]gör inte jag

m3lis:

Klart att man väljer att vara med dom ''snyggare'' istället för dom som är mindre snygga om man ska välja utan att kolla på personligheten.

Jag har nog aldrig gått efter utseende utan den personlighet personen utstrålar.

m3lis:

Och all den media, hur ser det ut!? Alla ska vara så jävla snygga, perfekt kropp, perfekt hud...!

Skit i den, det är sällan någon som de visat som jag tycker är snygg.

m3lis:

Sluta gå runt och säga att det är insidan som räknas, även om vi vill att det ska vara så så är det verkligen inte det.

Jag tror att nästan för alla så är det så att man inte kan vara tillsammans med någon som man inte tycker om på insidan, det skulle aldrig kunna gå ihop. Men jag förstår din tanke. Men fortfarande är ju utseendet ganska viktigt. Man måste attraheras av båda delar för att det ska kunna funka bra enligt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Sluta gå runt och säga att det är insidan som räknas

Säger inte det[zzz].
Självklart betyder det yttre mycket, men i en relation som man går djupare i så försvinner tillslut utseendets relevans.


   
SvaraCitera

jag var tillsammans med en som väger ca 150 kilo. ingen kunde förstå att jag kunde vara tillsammans med han, men jag älskade honom. det gör jag fortfarande dock.. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Säger inte det.

pekade inte ut dig heller.

lollo94:

det gör jag fortfarande dock.. 🙁

vad hände mellan er?


   
SvaraCitera

m3lis:

vad hände mellan er?

han gjorde slut. han vet dock att han inte kan få nån annan än mig ändå.. han håller på med skit många men får dissen hela tiden. så han gillar väl helt enkelt inte mig längre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fysiskt attraktiva människor är i regel är efterblivna (konstlade, fångade i normer; stereotypa; ytliga osv.) så nej, jag väljer inte bekantskaper utifrån vem som är snyggast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon m3lis. Välkommen till 2009.

För övrigt, dra inte alla över en kant. Jag har inte köpt smink på åratal, jag har aldrig varit på en frisörsalong och jag väljer sannerligen inte vänner efter utseende.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insidan bestämmer utsidan, till stor del.


   
SvaraCitera

Jag tror inte att det är utseendet i sig som räknas, utan det jag tror spelar mest roll är att personen själv är nöjd med sitt utseende.
Sånt märks.


   
SvaraCitera

Czar:

Fysiskt attraktiva människor är i regel är efterblivna (konstlade, fångade i normer; stereotypa; ytliga osv.) så nej, jag väljer inte bekantskaper utifrån vem som är snyggast.

Lite så emellanåt.
Eller, de är inte fysiskt attraktiva för mig, men för många andra. Och de vet det. Jag tror att den vetskapen gör både gott och ont. Många sådana snyggmänniskor jag har träffat tenderar att vara obotligt dryga... och tja, relativt korkade då många av dem förlitat sig på sin utsida.
Jag tror faktiskt att man söker sig mer eller mindre medvetet till folk som ligger på samma "snyggnivå" som en själv. Både kompisar och tjerlekar.
Sedan känner jag visserligen personer som är både mer vrålsnygga och trevligare än jag också. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Run Riot:

Jag tror inte att det är utseendet i sig som räknas, utan det jag tror spelar mest roll är att personen själv är nöjd med sitt utseende.
Sånt märks.

Exakt. Charm och självkänsla skiner liksom igenom.


   
SvaraCitera