Aviseringar
Rensa alla

Vad är detta? VARNING TILL KÄNSLIGA LÄSARE: Bildinnehåll


Ämnesstartare

Hej!

Jag får utslag som pretty much kommer och går i peioder. Jag får det i en vecka eller två, sen försvinner det i en månad eller mer. Om jag skulle boka tid för undersökning skulle utslagen försvinna innan väntetiden är slut... Men eftersom allt doktorer gör är att kollar på den, så borde väl bild räcka? Dessvärre finns inga sexrådgivare som tar emot e-mail. Kanske ngn här vet?

Värt att nämna är att jag fick dessa ustlag för ett år sen. Jag fick flickvän för mer än två år sen, och jag har inte varit otrogen (jag har dessutom ingen anledning till att tro att hon har varit det heller). Det känns som att det kommer i samband med sex (ibland när vi har sex så börjar det svida på oss båda, och utslagen kommer strax därefter).

Någon som vet ngt? Varsågod att komma med en miljon dumma kommentarer, bryr mig inte så mkt... Älska anonymitet!

aab.jpg


   
Citera

Kan vara svamp, men jag är verkligen inte säker. Det bästa är nog om du går och undersöker dig ändå.


   
SvaraCitera

Vet inget om det, men det ser inte bra ut iaff. Tips om du e orolig att det ska försvinna innan du kommer dig till doktorn. Har sex på taletten precis innan. Men låt inte nåt vitt kladdigt ch varmt va kvar efteråt. Dokorn skulle nog inte uppskatta det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ska vi veta vad de e för aids o hiv du har, gå till en läkare eller slaktare, de kanske kan "hugga i" md problemet o göra en analys, mitt tips e denna

illustrerad vetenskap

vasss.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag är förvånad att det tog hela 4 inlägg innan någon påpekade det.

mmm jag med... hade det varit trevligare om jag hade tatt bilderna med stånd?

jag är 25 förövrigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toschk:

jag är 25 förövrigt...

Men du borde väl gå och får göra en akut undersökning? [confused] Har du ringt till vårdcentralen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska ringa vårdcentralen faktiskt. Ingen aning vad det kan vara, det kan ju vara vad som helst. Svamp exempelvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jallieeeeee:

snart börjar det väll växa champinjoner, du vet man odlas champinjoner i jord med piss i.........men det klart kan svampar växa på en sådan liten yta som hans?????????

Men please. Avregga trollunge. Orka. -.-

Har du sådana snoppkomplex så du måste sitta och mobba en snubbe med en normal penis? Han har ju för det första inte stånd och för det andra så syns inte ens hela kuken så jag tycker inte varken du eller jag kan bedöma hans storlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toschk:

Någon som vet ngt? Varsågod att komma med en miljon dumma kommentarer, bryr mig inte så mkt... Älska anonymitet!

Ser ut som svamp. Man kan lätt få det om man tex tränar och har fuktiga underkläder ofta. Dock brukar man inte få det på ollonet utan i ljumskarna så jag är inte helt säker..

Gär det ont, kliar eller nått annat besvär? Eller är det bara prickar?


   
SvaraCitera
Gifted

Balantis? Påminner om denna bild iaf:

http://en.wikipedia.org/wiki/Balanitis

Balanit är inflammation under en ofta för trång förhud. Om inte penis tvättas regelbundet samlas lätt smegma och andra utsöndringar under förhuden som förorsakar inflammation och ödem i vävnaden.


   
SvaraCitera

vliken liten snoppelisnopp [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag tror du fått Balanitis. ! sök upp doktor. jag är seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toschk:

Hej!

HAHAHAHAHAHA!!! fan va liten[bigcheers]


   
SvaraCitera

I love Lucy:

svamp exempelvis.

Svamp är inte jätte vanligt bland män. Men om du har haft sex med en tjej som har svamp och du är lite överkänslig så kan du få något "svampliknande" det brukar då bli lite rödflammigt, klia och svida!


   
SvaraCitera