Aviseringar
Rensa alla

Vad är din åsikt om vad du tror att personen ovan dig tycker om den person som i sin tur är ovan denne?


Ämnesstartare

Som titeln anger.


   
Citera
Ämnesstartare

shoooot 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är berättigat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker nog att den är lite onyanserad kanske, om jag nu får gissa vad han tycker om honom


   
SvaraCitera
mynona

jag tycker att min åsikt om vad isola tycker om ingefära är väl grundad och bevisad i trådar och korrekt bedömd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
jag tycker att min åsikt om vad isola tycker om ingefära är väl grundad och bevisad i trådar och korrekt bedömd

Hon tycker jag är "herregud helt dum i huvudet" tycker inte det är väl grundat Rullar ögonen


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

Hon tycker jag är "herregud helt dum i huvudet" tycker inte det är väl grundat Rullar ögonen

Det är väl grundat att jag tycker att hon tycker det. Hon skriver ju att hon tycker det, alltså är det väl grundat att jag tycker att det är vad hon tycker. Huruvida jag tycker att hon tycker rätt eller inte är något annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det är väl grundat att jag tycker att hon tycker det. Hon skriver ju att hon tycker det, alltså är det väl grundat att jag tycker att det är vad hon tycker. Huruvida jag tycker att hon tycker rätt eller inte är något annat

nu har du nog missuppfattat leken! samt har ej påsått att det är min åsikt om honom utan bara av  vissa av hans åsikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
jag tycker att min åsikt om vad isola tycker om ingefära är väl grundad och bevisad i trådar och korrekt bedömd

Ok men du ska ju skriva  vad du tycker om isolas åsikt inte om din egen? 


   
SvaraCitera
mynona

isola:

nu har du nog missuppfattat leken! samt har ej påsått att det är min åsikt om honom utan bara av  vissa av hans åsikter

Bara Nachac kan avgöra om jag har missuppfattat leken! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nu har du nog missuppfattat leken! samt har ej påsått att det är min åsikt om honom utan bara av  vissa av hans åsikter

Du skrev att jag var det, inte min åsikt Rullar ögonen


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

Ok men du ska ju skriva  vad du tycker om isolas åsikt inte om din egen? 

Så har jag inte uppfattat trådlekens regler. Skapa i så fall tråden: "Vad tycker du om ovans åsikt om ovan?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Bara Nachac kan avgöra om jag har missuppfattat leken! mvh tänker inte bli indragen i gräl så trycker bort alla vidare notifikationer

Läs rubriken igen bara. Det är ingen som grälat på daj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingefära:

Du skrev att jag var det, inte min åsikt Rullar ögonen

i den frågan var du ju det tycker ej illa om dig


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Läs rubriken igen bara. Det är ingen som grälat på daj.

Jag läste den innan jag deltog. Jag uppfattar den så. Bara ts kan reda ut ord mot ord


   
SvaraCitera