Aviseringar
Rensa alla

Vad är din åsikt om vad du tror att personen ovan dig tycker om den person som i sin tur är ovan denne?


Ämnesstartare

mynona:

Bara Nachac kan avgöra om jag har missuppfattat leken! mvh tänker inte bli indragen i gräl så trycker bort alla vidare notifikationer

Lol skärp dig det är en forumlek inget gräl 


   
SvaraCitera
mynona

Ingefära:

Lol skärp dig det är en forumlek inget gräl 

Mitt sinnestillstånd tål inga som helst prövningar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag läste den innan jag deltog. Jag uppfattar den så. Bara ts kan reda ut ord mot ord Medhåll till kryddan och Isola. Metaperspektiv på ens igen åsikt efterfrågas inte.


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:

Förstår inte, men det är nog mitt fel mer än ditt, så det gör ingenting! Överlåter leken åt de som förstår bättreRodnar


   
SvaraCitera

Tycker det är bra (att hon ser hans potential).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite väl optimistisk, han kan bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de kmr nog överens. 


   
SvaraCitera
mynona

Om jag nu har förstått leken rätt: S3ON betraktar måhända Ply med vaksam respekt som Tiny-pamp osv. Det är väl lämpligt


   
SvaraCitera
mynona

*Bump*, som utmaning till någon att förstå lekreglerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig nåt så enormt på som i sin tur bla bla, det är ett forum herregud, vi fattar om man ba skriver vad tycker du om vad ovan tycker om ovan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror hon behandlar S3ON med sedvanlig respekt och tycker att han förtjänar det sedan tror jag hon kan bekymra sig över när han kukar ur och undrar varför.


   
SvaraCitera
mynona

Misstänker att folk inte fattar handlingen på den här tråden och det är därför den alltid dör, jag måste själv jämt tänka efter för att bidra till den, men så här: 

Dazed tycker nog att mynona är en rekorderligt historiskt välinformerad person vars verbala förmåga är värd att respektera. Min åsikt om den uppfattningen är att det första stämmer och är inget annat än vanlig fakta, och vad gäller det andra så är ajg för rädd för att våga kommentera. 

Nå, nästa ska väl säga vad du tycker om vad mynona anser om dazed. 


   
SvaraCitera