Aviseringar
Rensa alla

Vad är dina dåliga vanor?


nrg89
Ämnesstartare

Jag gjorde en tråd där vi proklamerade vad vi inte tycker om, jag tänkte att vi kunde ta och berätta vad vi själva gör som nog egentligen är ganska störande för andra människor.

Mina exempel:

Jag måste alltid ta och visa hur bra jag är på geografi när jag får tillfälle. Saken är bara den att om det finns någonting som inte är coolt, så är det geografi. Exempel:

"Jag och min dåvarande var tillexempel i Gambia för 4 år sedan ..."
"Var det i Banjul då?"
"Banjul?"
"Ja, Gambias huvudstad."
"Landet var ju svinlitet, jag tror inte att jag någonsin höll reda på vilken stad vi var i. Var det något speciellt?"
"Öh, nej, egentligen inte."
(Egentligen var det något speciellt. Jag ville höra "wow, kan du Gambias huvudstad?", men den komplimangen kommer aldrig)

Jag har också ovanan att erbjuda hjälp, när jag egentligen inte kan göra någonting.

"Fan, jag har ingen aning om jag har förstått det här inför tentan imorgon."
"Men låt mig kolla."
"Jag läser finansekonomi, är du säker?"
"Men ge mig boken och låt mig kolla, bara. Jaha, öh, jag förstår. Jaha. Öh, jag tror, ja du ... du får väl läsa en gång till, helt enkelt."
(Jag går sedan iväg och känner skammen över att ha slösat ännu mer av personens tid)


   
Citera

Fuck off.


   
SvaraCitera

Jag rättar folks meningar - med all sannolikhet sjukt irriterande för alla. [shake]


   
SvaraCitera

det där låter inte speciellt allvarligt [tired]


   
SvaraCitera

Kommenterar filmer. När något inte stämmer eller när något bara är löjligt. Det bara fubblar ut.

Ungefär liknande när någon inte kan skilja på han/hon och han/henne, samt var och vart. Också något jag egentligen inte kan stoppa, men oftast viskar jag, guskelov.


   
SvaraCitera

Jag brukar säga fel namn på personer. [shake]


   
SvaraCitera

Nachac:

Kommenterar filmer. När något inte stämmer eller när något bara är löjligt. Det bara fubblar ut.

+ skrattar när andra är helt tysta.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Jag brukar säga fel namn på personer. [shake]

Jag med, eller inte brukar, men det händer. Sedan går jag igenom något slags underligt tillfälligt register med meningslösa bokstavskombinationer innan jag når personens namn.


   
SvaraCitera

vågar inte säga vad jag tycker


   
SvaraCitera

Nachac:

Kommenterar filmer. När något inte stämmer eller när något bara är löjligt. Det bara fubblar ut.

Sluta med det där. typ det mest störande man kan göra, tycker jag. Sjukt irriterande med folk som skall kommentera filmen man kollar på.[tard]


   
SvaraCitera

daisy:

+ skrattar när andra är helt tysta. Är lättroad. [blush]

Den är jag också skyldig till. Också en sådan där sak som inte kan hejdas. Skrattade åt min lärare en gång, tror dock inte hon förstod det.


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag med, eller inte brukar, men det händer. Sedan går jag igenom något slags underligt tillfälligt register med meningslösa bokstavskombinationer innan jag når personens namn.

För det mesta går det ju bra men tjejer tenderar att bli griniga då. [crazy]


   
SvaraCitera

passaro:

Sluta med det där. typ det mest störande man kan göra, tycker jag. Sjukt irriterande med folk som skall kommentera filmen man kollar på.

Jag förstår det. Men det är guld när man hittar någon som är likadan.


   
SvaraCitera

fistforfight:

För det mesta går det ju bra men tjejer tenderar att bli griniga då. [crazy]

Antagligen. Deras namn brukar jag dock inte glömma. Kanske är en fråga om prioritering[ops]


   
SvaraCitera

Nachac:

Antagligen. Deras namn brukar jag dock inte glömma. Kanske är en fråga om prioritering[ops]

Jag kan prioritera hur mycket jag vill men det går åt helvete ändå. [shake]


   
SvaraCitera